|
KOMUNIKOWANIE TOŻSAMOŚCI RYNKOWEJ W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM
NIKODEMSKA-WOŁOWIK A. wydawnictwo: WUG , rok wydania 2008, wydanie I cena netto: 52.00 Twoja cena 49,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Komunikowanie tożsamości rynkowej w otoczeniu międzynarodowym
W niniejszej publikacji dokonano przeglądu teorii ekonomicznych, wyłaniając z nich
determinanty komunikowania tożsamości rynkowej w otoczeniu międzynarodowym.
Podjęto próbę retrospektywnego ujęcia kształtowania tożsamości dla uwypuklenia
jej genezy oraz ukazano związek tożsamości z systemem komunikacji społecznej.
Przeanalizowano elementy otoczenia międzynarodowego pod kątem ich wpływu na
kształtowanie tożsamości rynkowej.
Wyodrębniono cztery grupy przymiotów tożsamości: przymioty wynikające z profilu
organizacji, strategiczne, aksjologiczne oraz symboliczne.
Wyraziście określone przymioty jako cenne aktywa niematerialne organizacji stanowią
bowiem istotny czynnik tworzenia przewagi konkurencyjnej i sprzyjają budowaniu więzi
partnerskich na rynku. Ukazując znaczenie procesu transportowania tożsamości na
wizerunek, tzw. identyfikacji całościowej, skategoryzowano narzędzia komunikowania
tożsamości. Wiele miejsca poświęcono także przedsiębiorstwom rodzinnym
funkcjonującym w otoczeniu międzynarodowym i realizującym koncepcję tożsamości.
298 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|