|
DOSKONALENIE PROCESOWEJ ORIENTACJI PRZEDSIĘBIORSTW PN 155
CIEŚLIŃSKI W.B. wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 62.40 Twoja cena 59,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Doskonalenie procesowej orientacji przedsiębiorstw
PN 155
Przedsiębiorstwa i ich organizacje poszukują możliwości ciągłego doskonalenia.
Jednym z kierunków rozwoju organizacyjnego, który pozwala budować potencjał
przedsiębiorstw umożliwiający wdrożenie mechanizmów ciągłego rozwoju i
doskonalenia, jest procesowa orientacja przedsiębiorstw (POP, Business Process
Orientation).
Doskonalenie procesowej orientacji przedsiębiorstw z zastosowaniem modelu platformy
treningu procesowego (PTP) jest przedsięwzięciem badawczym opisującym trendy rozwojowe
przedsiębiorstw stosujących myślenie i działanie procesowe i dokonującym próby ich
wyjaśnienia.
Wyniki badań teoretyczno-empirycznych oraz projektowo-wdrożeniowych wskazują na
sposoby integracji metodyk postępowania umożliwiających diagnozę, usprawnianie i
projektowanie procesowej orientacji przedsiębiorstw.
Wykaz skrótów
Wstęp
Założenia badawcze
Cele badawcze i zakres prowadzonych badań
Zdefiniowanie problemu badawczego i hipotez badawczych
Metoda prowadzenia badań i wnioskowania naukowego
Organizacja badań
Struktura i układ pracy
1.Koncepcje i kierunki rozwoju podejścia procesowego w przedsiębiorstwie
Wprowadzenie
1.1.Procesowa orientacja przedsiębiorstw
1.2.Kierunki rozwoju organizacyjnego polskich przedsiębiorstw - perspektywa orientacji na
procesy
1.3.Modele rozwoju organizacyjnego - perspektywa organizacji zorientowanej na procesy
Podsumowanie
2.Procesowa orientacja przedsiębiorstw - aspekty metodyczne
Wprowadzenie
2.1.Klasyfikacja metod doskonalenia procesowej orientacji przedsiębiorstw
2.2.Rola i znaczenie wybranych koncepcji zarządzania w rozwoju organizacji zorientowanej
na procesy - krytyczna ocena i analiza
2.3.Zarządzanie informacją a kształtowanie potencjału rozwojowego przedsiębiorstw w
kierunku orientacji na procesy
Podsumowanie
3.Modele rozwoju organizacyjnego i perspektywa orientacji na procesy -studia
przypadków
Wprowadzenie
3.1.Orientacja procesowa w kontekście zarządzania jakością - studium przypadku
3.2.Orientacja procesowa w kontekście zarządzania informacją -studium przypadku
3.3.Orientacja procesowa w kontekście zarządzania efektywnością -studium przypadku
Podsumowanie
4.Wyniki badań - aspekty metodyczne diagnozy procesowej dojrzałości
przedsiębiorstw (PDP)
Wprowadzenie
4.1.Ogólna metodyka badań procesowej dojrzałości przedsiębiorstw
4.2.Metodyka badań sondażowych, obserwacja uczestnicząca - wersja PDP-1.01
4.3.Metodyka badań sondażowych z zastosowaniem interaktywnej ankiety internetowej -
wersja PDP-1.02
Podsumowanie
5.Model metodyk doskonalenia procesowej orientacji przedsiębiorstw.
Idea platformy treningu procesowego
Wprowadzenie
5.1.Metodyka audytu procesowej orientacji przedsiębiorstw (MM-MAP) ..
5.2.Metodyki w przygotowywaniu organizacji przedsiębiorstw do ewolucyjnej zmiany z
orientacji na funkcje w orientację na procesy
(MM-TZP)
5.3.Model platformy treningu procesowego (MM-PTP)
Podsumowanie
Zakończenie
Załączniki
Literatura
Spis rysunków
Spis tabel
Summary
259 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|