ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DOSKONALENIE PROCESOWEJ ORIENTACJI PRZEDSIĘBIORSTW PN 155


CIEŚLIŃSKI W.B.

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 62.40 Twoja cena  59,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Doskonalenie procesowej orientacji przedsiębiorstw

PN 155


Przedsiębiorstwa i ich organizacje poszukują możliwości ciągłego doskonalenia. Jednym z kierunków rozwoju organizacyjnego, który pozwala budować potencjał przedsiębiorstw umożliwiający wdrożenie mechanizmów ciągłego rozwoju i doskonalenia, jest procesowa orientacja przedsiębiorstw (POP, Business Process Orientation).

Doskonalenie procesowej orientacji przedsiębiorstw z zastosowaniem modelu platformy treningu procesowego (PTP) jest przedsięwzięciem badawczym opisującym trendy rozwojowe przedsiębiorstw stosujących myślenie i działanie procesowe i dokonującym próby ich wyjaśnienia.

Wyniki badań teoretyczno-empirycznych oraz projektowo-wdrożeniowych wskazują na sposoby integracji metodyk postępowania umożliwiających diagnozę, usprawnianie i projektowanie procesowej orientacji przedsiębiorstw.


Wykaz skrótów

Wstęp

Założenia badawcze
Cele badawcze i zakres prowadzonych badań
Zdefiniowanie problemu badawczego i hipotez badawczych
Metoda prowadzenia badań i wnioskowania naukowego
Organizacja badań
Struktura i układ pracy

1.Koncepcje i kierunki rozwoju podejścia procesowego w przedsiębiorstwie
Wprowadzenie
1.1.Procesowa orientacja przedsiębiorstw
1.2.Kierunki rozwoju organizacyjnego polskich przedsiębiorstw - perspektywa orientacji na procesy
1.3.Modele rozwoju organizacyjnego - perspektywa organizacji zorientowanej na procesy
Podsumowanie

2.Procesowa orientacja przedsiębiorstw - aspekty metodyczne
Wprowadzenie
2.1.Klasyfikacja metod doskonalenia procesowej orientacji przedsiębiorstw
2.2.Rola i znaczenie wybranych koncepcji zarządzania w rozwoju organizacji zorientowanej na procesy - krytyczna ocena i analiza
2.3.Zarządzanie informacją a kształtowanie potencjału rozwojowego przedsiębiorstw w kierunku orientacji na procesy
Podsumowanie

3.Modele rozwoju organizacyjnego i perspektywa orientacji na procesy -studia przypadków
Wprowadzenie
3.1.Orientacja procesowa w kontekście zarządzania jakością - studium przypadku
3.2.Orientacja procesowa w kontekście zarządzania informacją -studium przypadku
3.3.Orientacja procesowa w kontekście zarządzania efektywnością -studium przypadku
Podsumowanie

4.Wyniki badań - aspekty metodyczne diagnozy procesowej dojrzałości przedsiębiorstw (PDP)
Wprowadzenie
4.1.Ogólna metodyka badań procesowej dojrzałości przedsiębiorstw
4.2.Metodyka badań sondażowych, obserwacja uczestnicząca - wersja PDP-1.01
4.3.Metodyka badań sondażowych z zastosowaniem interaktywnej ankiety internetowej - wersja PDP-1.02
Podsumowanie

5.Model metodyk doskonalenia procesowej orientacji przedsiębiorstw.
Idea platformy treningu procesowego
Wprowadzenie
5.1.Metodyka audytu procesowej orientacji przedsiębiorstw (MM-MAP) ..
5.2.Metodyki w przygotowywaniu organizacji przedsiębiorstw do ewolucyjnej zmiany z orientacji na funkcje w orientację na procesy
(MM-TZP)
5.3.Model platformy treningu procesowego (MM-PTP)
Podsumowanie

Zakończenie
Załączniki
Literatura
Spis rysunków
Spis tabel
Summary


259 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022