ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 31.40 29,83   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZŁOTE ZASADY NEGOCJACJI


BURES I. LOPUCHOVSKA V.

wydawnictwo: HELION , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 31.40 Twoja cena  29,83 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Właściwy dobór komunikatu to most, po którym oponent przejdzie na Twoją stronę

Techniki komunikacji - docieranie do różnych typów rozmówców

Uważne słuchanie i odbieranie ukrytych sygnałów oponenta

Panowanie nad emocjami i prowadzenie negocjacji w pożądanym kierunku

Jak rodzi się porozumienie między stronami negocjacji? Oponenci zasiadają do stołu, mając przeciwne oczekiwania. Twoim zadaniem jako negocjatora jest dotrzeć do rozmówcy - wywołać jego pozytywną reakcję i przedstawić propozycję tak, aby zaakceptował Twój sposób myślenia. Jeśli to się uda, dalsze negocjacje będą dużo łatwiejsze.

Z tej książki dowiesz się, jak dopasować przekaz do osobowości oponenta, jak zaskarbić sobie jego przychylność oraz które informacje podkreślić, a które pominąć. Jej autorami są eksperci od komunikacji międzyludzkiej, specjalizujący się w formułowaniu maksymalnie skutecznych przekazów. Ta książka również jest takim przekazem. Znajdziesz w niej przykłady technik negocjacyjnych, poparte solidną wiedzą, skonstruowane tak, abyś mógł je łatwo przyswoić i zapamiętać.

  • Rozpoznawanie typu negocjatora
  • Wpływanie na emocje oponenta: metafory, analogie, kolory i inne "klucze" do ludzkiej psychiki
  • Zadawanie właściwych pytań i kontrolowanie kierunku negocjacji
  • Szybkie przyswajanie wiedzy potrzebnej w negocjacjach
  • "Druga para uszu" i odbiór sygnałów niewerbalnych
  • Łagodzenie groźnych emocji i odpieranie ataków
  • Wypowiadanie dowolnych opinii, ale bez kłamstw

Zostań negocjatorem ujarzmiającym nie tylko rozum, ale i emocje.


Ivan Bures jest cenionym ekspertem od komunikacji i marketingu. Od 20 lat doradza firmom z USA, Kanady, Dalekiego Wschodu i Europy Zachodniej. W jego seminariach wzięło udział już ponad 30 tysięcy menedżerów z wielu krajów. Bures jest sztandarowym autorem wydawnictwa Management Press. Jego książki o sprzedaży i marketingu stanowią inspirację dla negocjatorów, menedżerów i marketerów na całym świecie.

Dr Vlasta A. Lopuchovská od wielu lat bada techniki komunikacji w handlu. Jest autorką i współautorką 10 publikacji z zakresu pedagogiki. Specjalizuje się w językoznawstwie pragmatycznym i w lingwistycznej analizie języka mówionego i pisanego.


Spis treści

Przedmowa

1. Zdrowy rozsądek to najlepsza gwarancja przygotowania się do negocjacji

1.1. Jak postrzegamy świat?
1.2. Nikt nie jest taki sam
1.3. Mapa myśli pomoże w pomyślnym prowadzeniu negocjacji
1.4. Neurolingwistyczne programowanie stylu

2. Gest lub dobór koloru mają wagę słowa

2.1. Ciało zawsze uczestniczy w komunikacji
2.2. Mowa ciała nie dotyczy tylko ciała
2.3. "Small talk" albo werbalne badanie niewerbalnych zwyczajów
2.4. Czy słowa potrafią kłamać?

3. Uważne słuchanie i zrozumienie to główne filary porozumienia

3.1. Pragmatyczne formy komunikacji
3.2. Przy słuchaniu wykorzystujmy "dwie pary uszu"
3.3. Co nazywamy słuchaniem aktywnym i pasywnym
3.4. Klucze do bramy zrozumienia

4. Kto pyta, ten kontroluje kierunek i rozwój negocjacji

4.1. Pytanie bez celu jest jak chybiony strzał
4.2. Kategorie i rodzaje pytań
4.3. Uwaga na pułapkę prezentacji i ceny
4.4. Rola pytań w podsumowaniu negocjacji

5. Odpowiedzią na ostry zarzut jest trafny argument

5.1. Co to jest argumentacja?
5.2. "Zarzut" nie zawsze wynika z postawy
5.3. Najczęstszymi zarzutami są te, które sami przywołujemy
5.4. Zarzuty należy rozbroić, w żadnym przypadku nie można ich negować

Zakończenie

Bibliografia (wykorzystana w książce i polecana)

131 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022