Nawiąż kontakty przynąszące sukces!
Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z ludźmi to podstawa sukcesu zawodowego. Często
mówi się, że dobrze jest wiedzieć wszystko, lecz jeszcze lepiej jest znać...
wszystkich. Rozmowa, a nawet pojedyncze słowa mogą zadecydować o losach ważnego
przedsięwzięcia. Kolejna duża sprzedaż, korzystna umowa czy wielki sukces
niejednokrotnie zależą od pierwszego wrażenia. Dlatego nawiązywanie relacji ma tak
ogromne znaczenie.
Książka zawiera mnóstwo przydatnych rad, które przyniosą nieocenioną pomoc zarówno
początkującym, jak i zaprawionym w bojach biznesmenom. Korzystając z zawartych w niej
wskazówek, zwiększysz efektywność każdej rozmowy. Autor podkreśla jednak, że
nawiązywanie kontaktów nie polega na wykorzystywaniu ludzi, ale przede wszystkim jest
dawaniem i dzieleniem się z innymi.
Cenne rady: jak szczerze i naturalnie nawiązywać kontakty z klientami
Filozofia dawania: pomaganie innym to najlepszy sposób na pozyskanie dobrych kontaktów
Zarządzanie sprzedażą: ustalanie i osiaganie celów handlowych
Korzystanie ze skutecznych technik sprzedaży: jak zamienić nie w może, a może w tak
To obowiązkowa lektura dla każdego,
kto chce stworzyć, rozbudować i rozwinąć firmę.
Spis Treści
Podziękowania (7)
Wprowadzenie (9)
Część I PODSTAWY
1. Zielony dwudziestojednolatek (21)
Jakie wnioski wyciągnąłem z przeszłości
2. Podstawy budowania sieci kontaktów (35)
3. Nie pytaj: "Co będę z tego miał?" (45)
4. Postrzeganie siebie oczami innych (55)
Jak Cię widzą inni
5. Jak przełamać nieśmiałość (69)
6. Podstawowe techniki sprzedaży (79)
Zmień "nie" w "może" i "może" w "tak"
7. Sztuka sprzedaży (93)
8. Baza danych (105)
To, co wiesz o tych, których znasz
Część II TECHNIKI DLA ZAAWANSOWANYCH
9. Stwórz efektywną grupę kontaktów (121)
10. Dynamika budowania sieci kontaktów (133)
11. Działalność grup kontaktów (151)
12. Budowanie sieci kontaktów w szerszym aspekcie (165)
13. Podnoszenie poprzeczki (177)
Korzyści płynące z budowania sieci kontaktów
14. Jak inni eksperci budują sieci kontaktów (187)
Trzy punkty widzenia
15. Satysfakcja z budowania sieci kontaktów (207)
Skorowidz (213)
224 strony, format A5, oprawa miękka