ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 41.50 39,43   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

W ZASIĘGU JEDNEGO TELEFONU


MESHEL J., GARR D.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 41.50 Twoja cena  39,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nawiąż kontakty przynąszące sukces!

Nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z ludźmi to podstawa sukcesu zawodowego. Często mówi się, że dobrze jest wiedzieć wszystko, lecz jeszcze lepiej jest znać... wszystkich. Rozmowa, a nawet pojedyncze słowa mogą zadecydować o losach ważnego przedsięwzięcia. Kolejna duża sprzedaż, korzystna umowa czy wielki sukces niejednokrotnie zależą od pierwszego wrażenia. Dlatego nawiązywanie relacji ma tak ogromne znaczenie.

Książka zawiera mnóstwo przydatnych rad, które przyniosą nieocenioną pomoc zarówno początkującym, jak i zaprawionym w bojach biznesmenom. Korzystając z zawartych w niej wskazówek, zwiększysz efektywność każdej rozmowy. Autor podkreśla jednak, że nawiązywanie kontaktów nie polega na wykorzystywaniu ludzi, ale przede wszystkim jest dawaniem i dzieleniem się z innymi.
Cenne rady: jak szczerze i naturalnie nawiązywać kontakty z klientami
Filozofia dawania: pomaganie innym to najlepszy sposób na pozyskanie dobrych kontaktów
Zarządzanie sprzedażą: ustalanie i osiaganie celów handlowych
Korzystanie ze skutecznych technik sprzedaży: jak zamienić nie w może, a może w tak
To obowiązkowa lektura dla każdego,
kto chce stworzyć, rozbudować i rozwinąć firmę.


Spis Treści

Podziękowania (7)

Wprowadzenie (9)

Część I PODSTAWY

1. Zielony dwudziestojednolatek (21)

Jakie wnioski wyciągnąłem z przeszłości

2. Podstawy budowania sieci kontaktów (35)

3. Nie pytaj: "Co będę z tego miał?" (45)

4. Postrzeganie siebie oczami innych (55)

Jak Cię widzą inni

5. Jak przełamać nieśmiałość (69)

6. Podstawowe techniki sprzedaży (79)

Zmień "nie" w "może" i "może" w "tak"

7. Sztuka sprzedaży (93)

8. Baza danych (105)

To, co wiesz o tych, których znasz

Część II TECHNIKI DLA ZAAWANSOWANYCH

9. Stwórz efektywną grupę kontaktów (121)

10. Dynamika budowania sieci kontaktów (133)

11. Działalność grup kontaktów (151)

12. Budowanie sieci kontaktów w szerszym aspekcie (165)

13. Podnoszenie poprzeczki (177)

Korzyści płynące z budowania sieci kontaktów

14. Jak inni eksperci budują sieci kontaktów (187)

Trzy punkty widzenia

15. Satysfakcja z budowania sieci kontaktów (207)

Skorowidz (213)

224 strony, format A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022