- Zupełnie nowe i zaskakujące spojrzenie na komunikację
- Denerwująco proste rady - coś, na co mogłeś wpaść sam, ale tego nie
zrobiłeś
- Wskazówki, które znajdą zastosowanie w każdym, nawet niestandardowym
biznesie
- Praktyczne ćwiczenia, minimalizujące obecność suchej teorii
To, czego o komunikacji nie wie Andy, nie jest warte wiedzy! Andy jest prawdziwym
geniuszem, a jego rady są niezastąpione
Helen Mills, Global PR Director, AstraZeneca
Rozmowa, która się klei, wiąże ze sobą ludzi, interesy i duże pieniądze
Jak efektywna jest komunikacja, z którą masz do czynienia każdego dnia? Czy
kiedykolwiek:
- starałeś się ukryć ziewanie podczas czyjejś prezentacji;
- przemknął Ci koło nosa interes, który miał być Twój;
- brałeś udział w bezsensownej rozmowie, która do niczego nie była Ci
potrzebna?
Bez wątpienia działo się tak wielokrotnie. Zbyt duża ilość danych i zbaczanie z
tematu to problemy dotyczące niemal każdego rodzaju komunikacji w biznesie. Często
porozumiewamy się w sposób, który można porównać do napełniania wiadra galaretką,
a następnie obrzucania nią rozmówców - z nadzieją, że jakaś jej część pozostanie
na ich ubraniach. To metoda nieefektywna, irytująca i przede wszystkim bardzo niechlujna.
Każdego dnia coś sprzedajesz. Albo wizerunek, albo pomysły, albo produkty i usługi.
Wiesz, że jesteś dobry w swoim fachu, ale czy osiągasz rezultaty, na które
zasługujesz? Nie przestajesz się zastanawiać, jak zacząć przekazywać więcej
ważnych informacji i ograniczyć ilość mdłej "galaretki"? Najskuteczniejsze
są proste metody. Wyobraź sobie, jak bardzo zwiększyłaby się Twoja efektywność,
gdybyś mówił tylko o sprawach istotnych. Stałbyś się lepszym rozmówcą,
prezenterem, liderem. Błyszczałbyś podczas dyskusji i spotkań, a nawet negocjacji w
sprawie podwyżki. Zalety mnożyłyby się same. Wraz z przeczytaniem ostatniej strony tej
książki przejdziesz na wyższy poziom gry. Już nigdy więcej nie obrzucisz nikogo
"galaretką"?
Andy Bounds nauczył mnie więcej o efektywnym prowadzeniu prezentacji niż trenerka,
która wcześniej szkoliła dwóch amerykańskich prezydentów.
Drayton Bird, prezes Drayton Bird Partnership, jeden z najlepszych specjalistów w
zakresie marketingu bezpośredniego
Dlaczego metody Andy'ego Boundsa zostały uznane za tak wyjątkowe?
Andy Bounds jest ekspertem w przekazywaniu innym sposobów efektywnej komunikacji. Ta
szczególna zdolność wynika między innymi z tego, iż jego matka jest niewidoma. Mimo
że ma ona wysoki współczynnik inteligencji, Andy musiał zawsze przedstawiać jej
szerszy kontekst sytuacji. Podobny mechanizm działa także w biznesie. Czasem rozmawiasz
z bardzo bystrymi ludźmi, którzy nie potrafią spojrzeć na rzeczywistość z Twojej
perspektywy.
Andy potrafi doskonale patrzeć na świat z perspektywy innych osób, a także z
powodzeniem tłumaczyć im rzeczywistość.
Tą unikalną wiedzą dzieli się on z przedstawicielami firm i uczestnikami
konferencji na całym świecie. Dzięki niemu szefowie tysięcy przedsiębiorstw nauczyli
się mówić w sposób, który sprawia, że ich klienci czują się swobodnie, wiedzą,
że uzyskają potrzebną pomoc i ? co najważniejsze ? decydują się na zawieranie
transakcji oraz długoterminową współpracę.
Spis treści:
Podziękowania (11)
Kim jestem, aby mówić Wam, jak się komunikować? (13)
1. Jak czytać niniejszą książkę (19)
2. Skąd nazwa "galaretka"? (23)
3. Zasada "galaretki" (29)
4. Spotkania biznesowe (41)
5. Jak sprzedawać więcej (111)
6. Rekomendacje (157)
7. Prezentacje (205)
8. Jak nie zginąć w "Zielonym Korytarzu Zatracenia" (255)
Jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy... (261)
264 strony, A5, oprawa miękka