ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 44.90 42,66   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SCENARIUSZE NEGOCJACJI BIZNESOWYCH Z PŁYTĄ CD


SAMBOR W. SKROBISZ W. I INNI

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 44.90 Twoja cena  42,66 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Masz dość podręczników, które prezentują wyłącznie teorię negocjacji? Szukasz książki, która pozwoli Ci sprawdzić się w roli prawdziwego negocjatora, w autentycznych sytuacjach i z realnymi przeciwnikami? Właśnie ta publikacja została stworzona w odpowiedzi na Twoje oczekiwania !


Prezentujemy osiem praktycznych scenariuszy negocjacyjnych do wykorzystania w praktyce szkoleniowej i biznesowej. Każdy został opatrzony komentarzem merytorycznym dotyczącym technik, taktyki i przebiegu rozgrywki, co pozwala dokładnie poprowadzić trening własnych umiejętności negocjacyjnych. Scenariusze zamieszczone w tej książce są przeznaczone zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych negocjatorów.

Książka ma charakter praktyczny, każdy scenariusz jest przygotowany do rozegrania w rzeczywistości. Potrzebne do tego materiały, punktacje i arkusze dla grających znajdują się na dołączonej płycie CD. Dodatkowo zawiera ona multimedialne materiały szkoleniowe i aplikacje ułatwiające przeprowadzenie i ocenę rozgrywki.


OPINIE


Przedstawiamy dzieło czterech młodych muszkieterów negocjacji, a właściwie teamu  scenariuszowego Naukowego Koła Negocjacji SGH. Nie będę się silił na mentorski obiektywizm,
bo wiem, że los obdarzył autorów wielkim talentem. Kilka lat temu wpadliśmy na pomysł ćwiczenia się w negocjowaniu podczas prawdziwego turnieju, z prawdziwymi przeciwnikami, sędziami, publicznością i emocjami – jak to w grze. Pomysł wypalił! Teraz Wy macie szansę sprawdzić swoje umiejętności na bazie 8 przypadków, które wciągają w prozaiczne problemy socjalne, dylematy handlowców czy kaprysy gwiazd wielkiego formatu. Układ treści pozwala na samodzielne analizowanie i projektowanie „walki” najlepiej w parach lub grupach. Nudzić się nie będziecie – gwarantuję!
- Dr Grzegorz Myśliwiec Katedra Rozwoju Kapitału Ludzkiego SGH w Warszawie

Każdy z nas jest negocjatorem; czy tego chcemy, czy nie niemal codziennie uczestniczymy w różnego rodzaju negocjacjach – w pracy z szefem czy z klientami, w domu z partnerem bądź z dziećmi, sprzedając samochód, kupując mieszkanie. Nie sztuką jest jednak negocjować – sztuką jest robić to mądrze, a tego można się nauczyć i niniejsza książka świetnie to ułatwia. Jest ona jedną z pierwszych tego rodzaju publikacji na polskim rynku. Zachęcam do sięgnięcia po przygotowane przez autorów scenariusze, gdyż nie tylko umożliwiają one poprawę umiejętności negocjacyjnych, ale gwarantują również świetną zabawę. Żadna inna umiejętność niezagwarantuje Państwu wyższego zwrotu z czasu zainwestowanego w jej pozyskanie, jak umiejętność mądrego negocjowania.
- Dr Remigiusz Smoliński HHL Leipzig Graduate School of Management; Koordynator projektów McKinsey, The Boston Consulting Group, IBM Business Consulting Services, Dow i in.


Spis tresci:

Wprowadzenie
Jak podejść do negocjacji ze scenariuszami?


Scenariusz 1 - Awaria {Wojciech Skrobisz)
Negocjacje dwustronne pomiędzy prezesem spółdzielni a przedstawicielem mieszkańców


Scenariusz 2 - Gwiazdy Hollywood w Polsce {Dariusz Babrzyński)
Negocjacje dwustronne między agentem amerykańskich gwiazd Hollywood a polskim agentem show-biznesu w sprawie ich przyjazdu do Polski
Odszkodowania
Analiza scenariusza
Obszary i cele


Scenariusz 3 - Naprawianie błędów z przeszłości {Wojciech Sambor)
Relacje między dostawcą (producentem lub hurtownikiem) a dużym detalistą
Kluczowe elementy
Analiza scenariusza
Konstrukcja scenariusza
Charakterystyka stron
Obszary
Pomysły na szkolenia


Scenariusz 4 - Nad brzegiem morza {RafałŁabędzki)
Negocjacje dwustronne pomiędzy prezesem stoczni a właścicielem firmy produkującej luksusowe jachty w sprawie kupna lub wynajmu budynków
Główne założenia
Teoria
Analiza
Obszary negocjacji


Scenariusz 5 - Negocjacje łóżkowe {Dariusz Babrzyński)
Negocjacje między menedżerem hotelu a producentem wysokiej jakości łóżek i materaców
Analiza scenariusza
Role w zespole negocjacyjnym


Scenariusz 6 - Team-building w tropikach {Wojciech Sambor)
Negocjacje trójstronne między biurami turystycznymi, organizującymi wyprawy korporacyjne
Wielostronność negocjacji
Egzotyka scenerii
Presja czasu
Najistotniejsze założenia scenariusza
Analiza scenariusza
Wnioski z praktyki rozgrywek


Scenariusz 7 - Polskie Davos {Wojciech Skrobisz)
Negocjacje trójstronne pomiędzy przedstawicielem polskiej firmy planującej fuzję, urzędnikiem Ministerstwa Skarbuoraz szefem związku zawodowego
Wprowadzenie - fuzje i przejęcia
Faza I: Negocjacje w Krynicy
Faza II: Negocjacje w stolicy Saczkentu
Faza III: Zmiany
Faza IV: Negocjacje w pełnych zespołach
Obszary oraz cele stron
Aspekty teoretyczne
Komunikacja
Zaburzenia komunikacji
Komunikacja w scenariuszu
Dynamika sytuacji
Arkusz autoewaluacji


Scenariusz 8 - Festiwal {Wojciech Skrobisz)
Negocjacje trójstronne pomiędzy burmistrzem Władysławowa Dolnego, Zębaczowa oraz Piotrowca nad Wisłą
Władysławów Dolny
Zębaczów
Piotrowiec nad Wisłą
Tydzień później


164 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022