Czy można ocenić człowieka na podstawie pierwszego wrażenia?
Czy sposób ubierania się, marka samochodu lub wystrój mieszkania ujawniają
prawdę o nas samych?
Skoro nasze słowa niosą tylko 30% znaczenia, to jak komunikujemy pozostałe
70%?
Autor, światowej sławy badacz komunikacji niewerbalnej, rozprawia się z mitami i
przekonaniami na ten temat.
Konfrontuje je z najnowszymi doniesieniami naukowymi i wysnuwa zaskakujące
wnioski. Książka adresowana jest do Czytelników, którzy cenią fachową wiedzę
popartą wynikami badań naukowych.
Spis treści:
Wstęp
Rozdział 1
Natura i zakres komunikacji niewerbalnej
Rozdział 2
Co i skąd wiemy?
Rozdział 3
Składniki i wzorce komunikacji niewerbalnej
Rozdział 4
Podstawowe czynniki kształtujące komunikację niewerbalną
Rozdział 5
Dostarczanie informacji
Rozdział 6
Regulowanie interakcji
Rozdział 7
Wyrażanie poczucia bliskości
Rozdział 8
Wywieranie wpływu na innych
Rozdział 9
Kształtowanie wizerunku
Rozdział 10
Podejście systemowe
Literatura zalecana
Bibliografia
Indeks osobowy
Indeks rzeczowy
232 strony, A5, oprawa miękka