ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KLUCZOWE ROZMOWY JAK PROWADZIĆ ROZMOWĘ GDY STAWKA W GRZE JEST WYSOKA?


SWITZLER A. PATTERSON K. MCMILLAN R. GRENNY J.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 54.89 Twoja cena  52,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka Kluczowe rozmowy przedstawia rozwiązania, dzięki którym poradzisz sobie z najtrudniejszymi i najważniejszymi rozmowami.

Dowiesz się, jak:

•    przygotować się do rozmowy, gdy gra toczy się o wysoką stawkę,
•    poradzić sobie z gniewem i urazą i podjąć skuteczny dialog,
•    stworzyć bezpieczną atmosferę, w której można poruszyć niemal każdy temat,
•    przekonywać, nie obrażając przy tym rozmówcy.

Sukces w biznesie to rezultat wielu rozmów. Kluczowe z nich okazują się niezwykle trudne. Ich stawka jest szczególnie wysoka, a przy tym wiążą się z nimi różnice zdań oraz silne, nieprzyjemne emocje. Ludzie najchętniej unikają takich rozmów lub prowadzą je nieumiejętnie. Niestety bez nich bieznes umiera.
Kluczowe Rozmowy to metoda, która pomaga firmom na całym świecie redukować koszty, podnosić jakość produktów, zwiększać bezpieczeństwo pracy oraz skuteczność realizacji najważniejszych projektów biznesowych. Wdrożyło ją ponad 300 z listy 500 największych firm publikowanej przez magazyn Forbes. Z metody Kluczowych Rozmów korzysta już ponad 2 mln ludzi w różnych zakątkach świata.

Umiejętność prowadzenia Kluczowych Rozmów to warunek powodzenia w biznesie, ale także w życiu prywatnym. Można ją doskonalić korzystając ze szkoleń opracowanych przez autorów niniejszej książki. W Polsce prowadzi je VitalSmarts, jedna z dywizji DOOR Group. Więcej na ten temat na www.VitalSmarts.pl i www.DOOR.com.pl.


Kerry Patterson stworzył wielokrotnie nagradzany program szkoleniowy i realizuje liczne programy wdrażania długoterminowych zmian. W 2004 roku został laureatem prestiżowej Dyer Award, przyznawanej przez Marriott School of Management przy Uniwersytecie Brigham Young. Jako doktorant uniwersytetu Stanforda prowadził badania nad zachowaniami organizacyjnymi.

Joseph Grenny cieszy się dużym uznaniem jako prelegent i konsultant. Od dwudziestu lat zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem projektów zmian w korporacjach. Jest również założycielem organizacji non profit o nazwie Unitus, która zajmuje się wspieraniem ludzi ubogich w dążeniu do ekonomicznej samodzielności.

Ron McMillan jest cenionym prelegentem i konsultantem, a także współzałożycielem Covey Leadership Center, w którym pełnił funkcję wiceprezesa ds. badań i rozwoju. Ma doświadczenie w pracy z liderami różnych szczebli, począwszy od menedżerów najniższego szczebla, a na dyrektorach korporacji skończywszy. Poruszał z nimi między innymi zagadnienia przywództwa i rozwoju zespołu.

Al Switzler to uznany konsultant i prelegent, który prowadził szkolenia i projekty menedżerskie we współpracy z dziesiątkami firm z listy Fortune 500 w różnych miejscach na całym świecie. Jest członkiem kadry Executive Development Center przy Uniwersytecie Michigan.


Przedmowa 9
Podziękowania 13

Rozdział 1. Co to jest kluczowa rozmowa? I kogo to interesuje 15
Rozdział 2. Biegłość w prowadzeniu kluczowych rozmów Siła dialogu 33
Rozdział 3. Zaczynaj z sercem Jak koncentrować się na tym, czego naprawdę chcesz 45
Rozdział 4. Ucz się obserwować Jak dostrzec, kiedy zagrożone jest bezpieczeństwo 63
Rozdział 5. Buduj bezpieczną atmosferę Jak budować bezpieczną atmosferę, aby rozmawiać na każdy temat 83
Rozdział 6. Interpretuj właściwie Jak kontynuować dialog, gdy jesteś zły, przestraszony lub urażony 113
Rozdział 7. Przekaż swój punkt widzenia Jak mówić przekonująco, ale nie irytująco 141
Rozdział 8. Sprawdź inne punkty widzeniaJak słuchać, gdy rozmówcy wybuchają lub zamykają się w sobie 165
Rozdział 9. Przejdź do działania Jak przekształcić kluczowe rozmowy w działania i wyniki 187
Rozdział 10. Jak złożyć poszczególne elementy w jedną całość? Narzędzia do przygotowań i nauki 207
Rozdział 11. No tak, ale… Rady dotyczące trudnych przypadków 223
Rozdział 12. Zmień swoje życie Jak przełożyć pomysły na nawyki? 249

O autorach 265
Indeks 267


277 stron, format 158/233, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- JAK ZDOBYĆ PRZYJACIÓŁ I ZJEDNAĆ SOBIE LUDZI
CARNEGIE D.

- TRUDNA SZTUKA KONFRONTACJI JAK PORADZIĆ SOBIE ZE ZŁAMANYMI OBIETNICAMI
PATTERSON K. MCMILLAN R. GRENNY J. SWITZLER A.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022