ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PLANOWANIE NEGOCJACJI W PRZESIĘBIORSTWIE


KOZINA A.

wydawnictwo: WYD UE KRAKÓW , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 99.00 Twoja cena  94,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Celem rozwiązania problemów należy dążyć do integracji dorobku wymienionych dziedzin, przy czym płaszczyznę owej integracji powinna wyznaczać konieczność poszukiwania rozwiązań podnoszących efektywność planowania negocjacji. Uwaga będzie zatem skoncentrowana na zarządczych aspektach omawianych negocjacji, z uwzględnieniem istotnych uwarunkowań ekonomicznych, a nie na aspektach behawioralnych (takich jak analiza zachowań negocjatorów, ich komunikowanie się, dylematy etyczne i socjo-kulturowe uwarunkowania negocjacji itp.), jak to ma miejsce w dużej części literatury przedmiotu.

Warstwę empiryczną pracy stanowi praktyczna egzemplifikacja proponowanej koncepcji teoretyczno-metodologicznej planowania negocjacji w różnych dziedzinach działalności firmy, ściślej jej weryfikacja dla wybranych rodzajów negocjacji, z zastosowaniem odpowiednio dobranych szczegółowych narzędzi ich planowania.

W związku z powyższym głównym celem badań jest stworzenie kompleksowej i uniwersalnej metodyki planowania negocjacji w przedsiębiorstwie, mającej zastosowanie w poszczególnych dziedzinach jego funkcjonowania (dla różnorodnych rodzajów negocjacji w firmie).

Proponowana koncepcja stanowi zarówno narzędzie identyfikacji (charakterystyki) badanych negocjacji (model deskryptywny), jak i zbiór zasad, metod i technik ich skutecznego planowania (model normatywny).


Spis treści:

Wstęp

Część pierwsza
PODSTAWY TEORETYCZNE PLANOWANIA NEGOCJACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Rozdział 1 PRZEDSIĘBIORSTWO JAKO STRONA I ŚRODOWISKO NEGOCJACJI
1.1.Definicja i założenia metodyczne planowania negocjacji w firmie
1.2.Interpretacje i kierunki badań negocjacji
1.3.Przedsiębiorstwo i dziedziny jego działalności jako obszary negocjacji
1.4.Negocjacje z perspektywy modeli i teorii firmy
1.5.Zewnętrzne determinanty negocjacji w przedsiębiorstwie
1.6.Wewnętrzne uwarunkowania negocjacji w firmie

Rozdział 2 MODEL SYSTEMU NEGOCJACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
2.1.Założenia konstrukcyjne modelu systemu negocjacji w firmie
2.2.Struktura modelu systemu negocjacji w przedsiębiorstwie
2.3.Funkcje kadry kierowniczej w negocjacjach
2.4.Typologia negocjacji w firmie
2.5.Procesy negocjacji w przedsiębiorstwie
2.6.Systematyka szczegółowych metod negocjacji

Część druga METODYKA PLANOWANIA NEGOCJACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE

Rozdział 3 IDENTYFIKACJA I ANALIZA PRZEDNEGOCJACYJNA
3.1.Wstępna identyfikacja negocjacji w firmie
3.2.Określenie grup interesów
3.3.Identyfikacja negocjacji wielostronnych i koalicji
3.4.Analiza sytuacji negocjacyjnej
3.5.Identyfikacja związków pomiędzy sytuacjami negocjacyjnymi

Rozdział 4 USTALANIE ZAKRESU I STRATEGII NEGOCJACJI
4.1.Szacowanie siły przetargowej stron negocjacji
4.2.Określanie problemów i celów negocjacji
4.3.Formułowanie wariantów rozwiązań problemów
4.4.Wybór strategii prowadzenia negocjacji
4.5.Konkretyzacja strategii - dobór pomocniczych narzędzi negocjacji

Rozdział 5 PLANOWANIE OPERACYJNE NEGOCJACJI
5.1.Tworzenie zespołu negocjacyjnego
5.2.Zlecanie zadań i uprawnień reprezentantom
5.3.Alokacja rzeczowych zasobów negocjacji
5.4.Szacowanie kosztów i efektów negocjacji
5.5.Opracowywanie dokumentacji planistycznej

Część trzecia
ZASTOSOWANIA METODYKI PLANOWANIA NEGOCJACJI W FIRMIE (PREZENTACJE EMPIRYCZNE)

Rozdział 6 ANALIZY SYTUACJI NEGOCJACYJNYCH
6.1.Założenia praktycznego wykorzystania metodyki planowania negocjacji
6.2.Identyfikacja preferencji interesariuszy negocjacji w zarządzaniu projektem
6.3.Analiza wariantów rozwiązań z oceną ryzyka w negocjacjach zbiorowych
6.4.Ocena siły przetargowej i ustalenie strategii negocjacji w zakresie sprzedaży

Rozdział 7 PLANY I PROCEDURY NEGOCJACYJNE
7.1.Planowanie negocjacji zakupowych w przedsiębiorstwie
7.2.Procedura wyboru wykonawcy robót - partnera negocjacji przetargowych
7.3.Plan negocjacji inwestycyjnych

Zakończenie

Literatura

Spis tabel

Spis rysunków

Streszczenie w języku angielskim

Wykaz rozpraw habilitacyjnych wydanych przez Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie


262 strony, B5, oprawa miękka                          

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022