|
WALKA NA SPOTY PO POLSKU PRZYPADEK KAMPANII PARLAMENTARNYCH
PESZYŃSKI W. / Z LAT 2001-2007 wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 40.55 Twoja cena 38,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Walka na spoty po polsku
Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007
W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i
oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w
trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych.
Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco
ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki
badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre
przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej
pracy.
W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii
marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób
dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie
wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w
praktyce politycznej.
Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego
296 stron, Format: 16.0x22.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|