ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 40.55 38,52   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WALKA NA SPOTY PO POLSKU PRZYPADEK KAMPANII PARLAMENTARNYCH


PESZYŃSKI W. / Z LAT 2001-2007

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 40.55 Twoja cena  38,52 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Walka na spoty po polsku

Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007


W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych.

Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej pracy.

W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w praktyce politycznej.

Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego


296 stron, Format: 16.0x22.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022