|
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI AUDIOBOOK CD-MP3
BIAŁOPIOTROWICZ G. wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 39.40 Twoja cena 37,43 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Psychologia sprzedaży nieruchomości (Audiobook) (CD-MP3)
Nie ulega wątpliwości, że praca pośrednika nieruchomości wymaga ogromnej wiedzy z
wielu dziedzin – prawa, finansów, administracji państwowej, gospodarowania
nieruchomościami itp. Jednak wiedza merytoryczna to nie wszystko. Pośrednik chcący
utrzymać się z wykonywania swojego zawodu potrzebuje klientów, którzy zapłacą za
jego usługę. Oznacza to, że punktem wyjścia są dla niego relacje z klientami oraz
innymi ludźmi, z którymi pośrednik stale współpracuje.
Chcąc osiągnąć cel w postaci zbudowania swojego rynku klientów, pośrednik
musi wykazać się umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalającymi w odpowiedni
sposób nawiązać kontakt z klientem, pozyskać jego zaufanie, rozpoznać jego potrzeby,
zadbać o ich zaspokojenie i wynegocjować zadowalające obie strony warunki umowy
pośrednictwa. Ponadto nikt inny, lecz właśnie pośrednik uczestniczy w negocjacjach
odnośnie warunków zbycia, nabycia lub najmu nieruchomości, nie wspominając o
konieczności umiejętnego wynegocjowania z klientem warunków świadczenia usługi.
Paradoks polega na tym, że wiedza oraz umiejętności psychologiczne są pośrednikowi
niezbędne do wykonywania zawodu z sukcesem i powodzeniem. Natomiast w procesie
kształcenia pośredników zajęcia z dziedziny psychologii zajmują zaledwie około 3%
całości programu.
Książka powstała w oparciu o więcej niż dziesięcioletnie doświadczenia autorki w
bezpośredniej pracy z pośrednikami w całej Polsce, w najróżniejszych biurach
nieruchomości – i tych okazałych, bardzo zamożnych, i tych bardzo małych, czasem
jednoosobowych. Współpraca z pośrednikami obejmowała rożne obszary ich
działalności, lecz główną dziedziną badań były kontakty z klientami na rynku
pierwotnym i wtórnym, a także na rynku nieruchomości komercyjnych.
Każdy z tych obszarów obrotu nieruchomościami jest na swój sposób specyficzny, a
klienci prezentują odmienne potrzeby i rożne postawy wobec współpracy z pośrednikiem.
Psychologia sprzedaży nieruchomości wskazuje na to, że proces sprzedaży nieruchomości
rozpoczyna się, zanim klient wybierze numer telefonu pośrednika i złoży zapytanie.
Sprzedaż nieruchomości zaczyna się znacznie wcześniej w głowie pośrednika, co
przejawia się w jego postawie wobec samego siebie, innych ludzi i wykonywanej pracy. O
wynikach w sprzedaży nieruchomości decyduje wiele innych elementów, pozornie
pozostających bez związku z samą sprzedażą, a jednak mających ogromny wpływ na jej
przebieg. Jakie to są elementy, w jaki sposób można je kształtować, korygować i
zmieniać, by uzyskać zadowalający skutek – odpowiedzi na te i wiele innych pytań
znajdą państwo w niniejszej książce.
Czyta: Agnieszka Greinert Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- NEGOCJACJE NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI SZUBIELSKI C.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|