ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KAPITAŁ RELACYJNY BANKU TOM 1.


MARCINKOWSKA M. / KSZTAŁTOWANIE RELACJI BANKU Z OTOCZENIEM

wydawnictwo: WUD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 54.60 Twoja cena  51,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kapitał relacyjny banku tom 1

Kształtowanie relacji banku z otoczeniem


W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie.

Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość.


W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem. Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami.

Ze Wstępu


Wstęp

Rozdział 1. Wymogi stawiane bankom
1.1. Wprowadzenie - otoczenie banków jako kontekst formułowania celów ich działalności
1.2. Otoczenie przedsiębiorstwa
1.3. Interesariusze i ich oczekiwania
1.3.1. Teoria interesariuszy
1.3.2. Grupy interesów
1.4. Odpowiedzialność banków
1.5. Cele działania banków
1.5.1. Cele przedsiębiorstw
1.5.2. Powody istnienia banków i ich funkcje
1.5.3. Mikroekonomiczne cele działalności banku
1.5.4. Mezo- i makroekonomiczne cele działalności banku
1.5.5. Hierarchia celów banku
1.6. Trendy w otoczeniu banków i ich wpływ na oczekiwania wobec banków
1.6.1. Trendy w otoczeniu banków
1.6.2. Wpływ zmian w otoczeniu na oczekiwania wobec banków
1.7. Podsumowanie

Rozdział 2. Reputacja i zaufanie do banku
2.1. Reputacja banku
2.1.1. Reputacja - definicja i atrybuty
2.1.2. Źródła i znaczenie reputacji
2.1.3. Ryzyko reputacyjne
2.1.4. Pomiar reputacji
2.1.5. Zarządzanie reputacją
2.2. Zaufanie do banku
2.2.1. Definicja i warunki zaufania
2.2.2. Zaufanie organizacyjne i społeczne
2.2.3. Banki jako instytucje zaufania publicznego
2.3. Podsumowanie

Rozdział 3. Zasoby i kapitały banku. Miejsce kapitału relacyjnego wśród kapitałów banku
3.1. Rodzaje zasobów i kapitałów w działalności banku
3.2. Kapitał finansowy
3.2.1. Rodzaje kapitałów finansowych w banku
3.2.2. Kapitał zakładowy
3.2.3. Kapitał regulacyjny
3.2.4. Kapitał ekonomiczny (wewnętrzny)
3.2.5. Kapitał księgowy
3.3. Kapitał intelektualny
3.3.1. Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa
3.3.2. Kształtowanie kapitału intelektualnego
3.3.3. Kapitał intelektualny banków
3.4. Kapitał społeczny
3.4.1. Definicje i istota kapitału społecznego
3.4.2. Kapitał społeczny banku
3.4.3. Kapitał społeczny a kapitał intelektualny
3.5. Istota kapitału relacyjnego banku
3.6. Podsumowanie

Rozdział 4. Zarządzanie relacjami z interesariuszami - budowa kapitału relacyjnego banku
4.1. Uzasadnienie dla odpowiedzialności wobec interesariuszy
4.1.1. Odpowiedzialność banku wobec interesariuszy
4.1.2. Tworzenie wartości dla interesariuszy
4.2. Kształtowanie relacji z interesariuszami
4.3. Identyfikacja i analiza interesariuszy
4.4. Uwzględnienie interesariuszy w strategii działania banku
4.4.1. Strategia relacji z interesariuszami - stopień zaangażowania interesariuszy
4.4.2. Komunikacja z interesariuszami
4.4.3. Ocena realcji z interesariuszami
4.5. Podsumowanie

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków i tabel


238 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022