ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KAPITAŁ RELACYJNY BANKU TOM 3. OCENA BANKU W KONTEKŚCIE RELACJI Z INT.


MARCINKOWSKA M.

wydawnictwo: WUD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 56.20 Twoja cena  53,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kapitał relacyjny banku tom 3

Ocena banku w kontekście relacji z interesariuszami


W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie.

Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość.

W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem.

Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami.

Ze Wstępu


Wstęp

Rozdział 1. Pomiar wyników banku w kontekście kapitału relacji z interesariuszami
1.1. Rachunkowość społeczna - narzędzia prezentacji informacji o interesariuszach
1.2. Wartość dodana
1.2.1. Sprawozdanie z wartości dodanej
1.2.2. Rozszerzone sprawozdanie z wartości dodanej
1.2.3. Rachunek gospodarowania czynnikami produkcji
1.3. Wielopłaszczyznowe karty dokonań
1.3.1. Zrównoważona Karta Dokonań
1.3.2. Tableau de Bord de Gestion
1.3.3. Nawigator
1.3.4. Monitor Aktywów Niematerialnych
1.4. Sprawozdania na temat zrównoważonego rozwoju
1.4.1. Sprawozdania w trzech wymiarach
1.4.2. Rachunkowość zintegrowana
1.4.3. Ratingi CSR oraz giełdowe indeksy CSR
1.5. Karta Odpowiedzialności
1.6. Pryzmat Wyników
1.7. Inne narzędzia pomiaru wyników
1.8. Podsumowanie

Rozdział 2. Zewnętrzna ocena wyników banku z perspektywy relacji z interesariuszami
2.1. Ocena wpływu banku na interesariuszy - założenia metodologiczne
2.1.1. Źródła danych do analizy
2.1.2. Wskaźniki stosowane w zewnętrznej ocenie relacji banku z interesariuszami
2.1.3. Wskaźnik syntetyczny - zagregowana ocena wpływu banku na interesariuszy
2.2. Cele i interesariusze polskich banków. Wyniki badania ankietowego
2.2.1. Próba i metoda badawcza
2.2.2. Cele działania banków
2.2.3. Interesariusze banków
2.3. Wyniki banków - perspektywa tworzenia kapitału relacyjnego
2.3.1. Źródła danych
2.3.2. Analiza wartości dodanej
2.3.3. Ocena banku z perspektywy interesariuszy
2.4. Podsumowanie

Rozdział 3. Kapitał relacyjny banków - studia przypadków
3.1. Wprowadzenie
3.2. BMO Financial Group
3.2.1. Wizja, misja, strategia banku
3.2.2. Odpowiedzialność społeczna
3.2.3. Relacje z interesariuszami
3.2.4. Efekty działalności banku - tworzenie kapitału relacyjnego
3.2.5. Podsumowanie
3.3. Credit Suisse
3.3.1. Wizja, misja, strategia banku
3.3.2. Odpowiedzialność społeczna
3.3.3. Relacje z interesariuszami
3.3.4. Efekty działalności banku - tworzenie kapitału relacyjnego
3.3.5. Podsumowanie
3.4. Bank BPH
3.4.1. Wizja, misja, strategia banku
3.4.2. Odpowiedzialność społeczna
3.4.3. Relacje z interesariuszami
3.4.4. Efekty działalności banku - tworzenie kapitału relacyjnego
3.4.5. Podsumowanie
3.5. Bank Millennium
3.5.1. Wizja, misja, strategia banku
3.5.2. Odpowiedzialność społeczna
3.5.3. Relacje z interesariuszami
3.5.4 Efekty działalności banku - tworzenie kapitału relacyjnego
3.5.5. Podsumowanie
3.6. Podsumowanie

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków i tabel


246 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022