|
KAPITAŁ RELACYJNY BANKU TOM 3. OCENA BANKU W KONTEKŚCIE RELACJI Z INT.
MARCINKOWSKA M. wydawnictwo: WUD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 56.20 Twoja cena 53,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Kapitał relacyjny banku tom 3
Ocena banku w kontekście relacji z interesariuszami
W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując
sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego
funkcjonowanie.
Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono
obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ
zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość.
W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz
zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z
interesariuszami. W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji
z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami,
klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i
partnerami), państwem i społeczeństwem.
Z kolei ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli
analizy relacji banku z jego interesariuszami.
Ze Wstępu
Wstęp
Rozdział 1. Pomiar wyników banku w kontekście kapitału relacji z
interesariuszami
1.1. Rachunkowość społeczna - narzędzia prezentacji informacji o interesariuszach
1.2. Wartość dodana
1.2.1. Sprawozdanie z wartości dodanej
1.2.2. Rozszerzone sprawozdanie z wartości dodanej
1.2.3. Rachunek gospodarowania czynnikami produkcji
1.3. Wielopłaszczyznowe karty dokonań
1.3.1. Zrównoważona Karta Dokonań
1.3.2. Tableau de Bord de Gestion
1.3.3. Nawigator
1.3.4. Monitor Aktywów Niematerialnych
1.4. Sprawozdania na temat zrównoważonego rozwoju
1.4.1. Sprawozdania w trzech wymiarach
1.4.2. Rachunkowość zintegrowana
1.4.3. Ratingi CSR oraz giełdowe indeksy CSR
1.5. Karta Odpowiedzialności
1.6. Pryzmat Wyników
1.7. Inne narzędzia pomiaru wyników
1.8. Podsumowanie
Rozdział 2. Zewnętrzna ocena wyników banku z perspektywy relacji z
interesariuszami
2.1. Ocena wpływu banku na interesariuszy - założenia metodologiczne
2.1.1. Źródła danych do analizy
2.1.2. Wskaźniki stosowane w zewnętrznej ocenie relacji banku z interesariuszami
2.1.3. Wskaźnik syntetyczny - zagregowana ocena wpływu banku na interesariuszy
2.2. Cele i interesariusze polskich banków. Wyniki badania ankietowego
2.2.1. Próba i metoda badawcza
2.2.2. Cele działania banków
2.2.3. Interesariusze banków
2.3. Wyniki banków - perspektywa tworzenia kapitału relacyjnego
2.3.1. Źródła danych
2.3.2. Analiza wartości dodanej
2.3.3. Ocena banku z perspektywy interesariuszy
2.4. Podsumowanie
Rozdział 3. Kapitał relacyjny banków - studia przypadków
3.1. Wprowadzenie
3.2. BMO Financial Group
3.2.1. Wizja, misja, strategia banku
3.2.2. Odpowiedzialność społeczna
3.2.3. Relacje z interesariuszami
3.2.4. Efekty działalności banku - tworzenie kapitału relacyjnego
3.2.5. Podsumowanie
3.3. Credit Suisse
3.3.1. Wizja, misja, strategia banku
3.3.2. Odpowiedzialność społeczna
3.3.3. Relacje z interesariuszami
3.3.4. Efekty działalności banku - tworzenie kapitału relacyjnego
3.3.5. Podsumowanie
3.4. Bank BPH
3.4.1. Wizja, misja, strategia banku
3.4.2. Odpowiedzialność społeczna
3.4.3. Relacje z interesariuszami
3.4.4. Efekty działalności banku - tworzenie kapitału relacyjnego
3.4.5. Podsumowanie
3.5. Bank Millennium
3.5.1. Wizja, misja, strategia banku
3.5.2. Odpowiedzialność społeczna
3.5.3. Relacje z interesariuszami
3.5.4 Efekty działalności banku - tworzenie kapitału relacyjnego
3.5.5. Podsumowanie
3.6. Podsumowanie
Zakończenie
Bibliografia
Spis rysunków i tabel
246 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|