ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMUNIKATY MIESZANE


MICHALEWSKI K.

wydawnictwo: WUD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 34.60 Twoja cena  32,87 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikaty mieszane


Potrzeba zwrócenia uwagi na łączenie środków niejęzykowych z językowymi w codziennej komunikacji bezpośredniej, w teatrze, w filmie, przekazach radiowych, telewizyjnych była od dawna o tyle oczywista, że nawet w opracowaniach poświęconych tekstom pisanym, a także dokonywanych głównie na ich podstawie, zauważano np. zależność między graficznymi znakami (wielkość i kształt czcionki, podkreślenia itp.) wyróżniającymi niektóre wyrazy a wartością tych słów, między dzielącymi wypowiedzi akapitami a zmianami siły głosu czy melodii w mówionym (czytanym) wariancie odpowiedniego tekstu.

Fragment wstępu


1. WSTĘP

2. KOMPONETENY KOMUNIKATU

3. BODŹCE WZROKOWE

3.1. Składniki wizualne komunikatów z tekstem pisanym

3.2. Składniki wizualne komunikatów z tekstem mówionym

3.3. Składniki akustyczne

3.4. Brzmieniowe i wizualne tło tekstu

3.5. Muzyczne elementy wypowiedzi

3.6. Tło wizualne

3.7. Łączenie środków oddziaływamia na odbiorcę

4. KOMUNIKATY MIESZANE W TEATRZE, FILMIE I W MEDIACH

4.1. Kounikaty teatralne

4.2. Kounikaty filmowe

4.3. Kounikaty prasowe

4.4. Kounikaty radiowe

4.5. Kounikaty telewizyjne

4.6. Kounikaty w nowych mediach


168 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022