ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 19.00 18,05   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SPECYFIKA MARKETINGU POLITYCZNEGO W POLSCE


IGNACZEWSKI G.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2003, wydanie I

cena netto: 19.00 Twoja cena  18,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Grzegorz Ignaczewski, wieloletni aktywny działacz społeczny i młodzieżowy, członek wielu stowarzyszeń m.in. Klubu Współczesnej Myśli Politycznej. Tytuł magistra politologii i nauk społecznych zdobył na Uniwersytecie Gdańskim. Od roku 1997 specjalizuje się w tematyce mechanizmów prowadzących do zdobycia i utrzymania władzy.

"Rozwój marketingu politycznego w Polsce zasługuje na dużą uwagę poznawczą. Jest to zagadnienie nośne z punktu widzenia teorii polityki oraz jest ważne z punktu widzenia praktyki politycznej. (...) Autor książki dostarczył bogatej warstwy danych faktologicznych, które uporządkował posługując się metodami i technikami charakterystycznymi do poznania politologicznego. (...) W prezentacji poszczególnych zagadnień Autor dostarczył interesującej egzemplifikacji polskiej rzeczywistości społeczno-politycznej. (...) Odważnie stawia pytania w ujęciu interdyscyplinarnym, a zjawiska polityczne rozpatruje w kontekście uwarunkowań kulturowych i gospodarczych, zwraca uwagę na tendencje globalne oraz rzeczywistość lokalną".
Prof. dr hab. Andrzej Chodubski

129 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022