Grzegorz Ignaczewski,
wieloletni aktywny działacz społeczny i młodzieżowy, członek wielu stowarzyszeń
m.in. Klubu Współczesnej Myśli Politycznej. Tytuł magistra politologii i nauk
społecznych zdobył na Uniwersytecie Gdańskim. Od roku 1997 specjalizuje się w tematyce
mechanizmów prowadzących do zdobycia i utrzymania władzy.
"Rozwój marketingu
politycznego w Polsce zasługuje na dużą uwagę poznawczą. Jest to zagadnienie nośne z
punktu widzenia teorii polityki oraz jest ważne z punktu widzenia praktyki politycznej. (...)
Autor książki dostarczył bogatej warstwy danych faktologicznych, które uporządkował
posługując się metodami i technikami charakterystycznymi do poznania politologicznego.
(...) W prezentacji poszczególnych zagadnień Autor dostarczył interesującej
egzemplifikacji polskiej rzeczywistości społeczno-politycznej. (...) Odważnie stawia
pytania w ujęciu interdyscyplinarnym, a zjawiska polityczne rozpatruje w kontekście
uwarunkowań kulturowych i gospodarczych, zwraca uwagę na tendencje globalne oraz
rzeczywistość lokalną".
Prof. dr hab. Andrzej Chodubski
129 stron