ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KANDYDAT JAK WYGRAĆ WYBORY


SZALKIEWICZ K.

wydawnictwo: BRANTA , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Specjaliści od marketingu dowodzą, że "sprzedawanie" polityków niewiele różni się, od reklamowania proszku, mydła, margaryny, czy innych produktów szybko zbywalnych. Z tą tylko różnicą, że margaryna nie zeskoczy z półki, i nie palnie jakiegoś głupstwa w najmniej sprzyjającym momencie.

Na wyborczy sukces, nie tylko w Polsce, nie ma gotowej recepty, bo wyborcy są jeszcze mniej przewidywalni niż konsumenci. Widać to po kolejnych wyborach. Dlatego też działania związane z uzyskaniem poparcia w wyborach, w coraz większym stopniu, są obszarem popisów specjalistów od marketingu politycznego, kreowania wizerunku, socjologów, psychologów, krawców, kosmetyczek itp., którzy tak naprawdę tworzą sztaby wyborcze, kształtują programy, podpowiadają politykom: co, kiedy i jak mają powiedzieć, ubierają ich, czeszą.

Książka ta nie jest receptą na sukces, bo takiej nikt nigdy nie poda. Ma służyć politykom i ich sztabom wyborczym pomocą w przygotowywaniu kampanii i jej prowadzeniu. Zawiera teorię i trochę porad praktycznych, które mogą się przydać. Można z nich skorzystać, albo nie, ale na pewno warto się z nimi zapoznać.


Wojciech Krzysztof Szalkiewicz (ur. w 1965 r.) jest wykładowcą Olsztyńskiej Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania oraz kilku innych uczelni, zajmujący się zagadnieniami związanymi z marketingiem oraz zarządzaniem. Specjalista w zakresie marketingu politycznego. Konsultant i współpracownik sztabów wyborczych różnych ugrupowań politycznych od 1989 r. Jest autorem licznych publikacji poświęconych m. in. marketingowi politycznemu, w tym książek: Kandydat, czyli jak wygrać wybory, (Wydawnictwo WERS, Olsztyn 2002), Marketing polityczny. Barwy walki, (Wydawnictwo OWSIiZ, Olsztyn 2005), Sztuka wojny politycznej, (Wydawnictwo OWSIiZ, Olsztyn 2006) oraz jedynej na polskim rynku kasety magnetofonowej Wałęsa górom (Pomaton EMI POM 016, 1991) zawierającej dziennikarskie materiały dźwiękowe z kampanii prezydenckiej 1990 r.

317 stron, A5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022