ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KAMPANIA WYBORCZA MARKETINGOWE ASPEKTY KOMUNIKOWANIA POLITYCZNEGO


DOBEK-OSTROWSKA B.

wydawnictwo: WYD U WROC , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 18.00 Twoja cena  17,10 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autorzy książki próbują odpowiedzieć na pytania, jak zmieniła się kampania wyborcza i w jakim kierunku przebiega proces przeobrażeń, co łączy, a co odróżnia kampanie w Stanach Zjednoczonych, w krajach Europy Zachodniej i w młodych demokracjach.

Na konkretnych przykładach analizują techniczne, marketingowe aspekty kampanii wyborczej, takie jak udział wewnętrzych specjalistów pochodzących z przemysłu komunikacyjnego, wpływ telewizjii na postawy wyborcze, reklama negatywna, budowanie strategii wyborczych, wizerunek polityczny, pozycjonowanie oferty wyborczej, reklama wizualna etc.


Spis treści:

  • Wprowadzenie
  • Profesjonalizacja kampanii wyborczych we współczesnym świecie i jej konsekwencje
  • Media masowe w amerykańskich wyborach prezydenckich w 2004 roku
  • Rola telewizji w wyborach. Przykład niemiecki
  • Negatywna telewizyjna reklama polityczna. Doświadczenia amerykańskie i polskie
  • Proces planowania strategii wyborczej. Studium przypadku
  • Wizerunek polityczny jako element strategii wyborczej
  • Kampania zmarnowanych szans – polskie doświadczenia z wyborów do
  • Parlamentu Europejskiego w 2004 roku
  • Pozycjonowanie oferty politycznej na przykładzie wyborów do Parlamentu europejskiego w Polsce w 2004 roku

190 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022