ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WŁADZA I KIEROWANIE TEORIE I PRAKTYKI BIUROKRACJI


STELMACH W.

wydawnictwo: PLACET , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 40.40 Twoja cena  38,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zagadnienia prezentowane w tej książce nie wyczerpują opisu licznych niedostatków władzy i kierowania. Same tylko rozważania teoretyczne o istocie władzy zajmują w literaturze naukowej setki tomów i rozdziałów książek.

Naszym celem jest zgrupowanie w jednym opracowaniu, oczywiście w bardzo skondensowanej formie, opisów (analiz) dotyczących jednego zagadnienia, na które składają się psychologiczne, socjologiczne, organizacyjne i poniekąd – w różnych skalach – polityczne, choroby zarządzania i kierowania; przede wszystkim instytucjonalnego, ale także wynikające z indywidualnych niedostatków oraz próba znalezienia poprawy status quo.

Książka jest głównie przeznaczona dla tych, którzy już są na kierowniczych stanowiskach a chcieliby odnowić, uzupełnić, poszerzyć swoje wiadomości o kierowaniu ludźmi oraz dla tych, którzy zakładają, myślę, i słusznie, że kiedyś obejmą kierownicze stanowiska. Książka jest zbędna tym, którzy sądzą, że o kierowaniu ludźmi i o władzy już wszystko wiedzą.


Spis treści:

WSTĘP
CZĘŚĆ I

ROZDZIAŁ I. DESYGNATY CIEMNYCH STRON WŁADZY I KIEROWANIA

ROZDZIAŁ II. WŁADZA NIEDOMAGAJĄCA

ROZDZIAŁ III. O ETYCE I JEJ BRAKU WE WŁADZACH I W PROCESACH ZARZĄDZANIA/KIEROWANIA

ROZDZIAŁ IV. BIUROKRACJA i BIUROKRATYZM - podobieństwa i różnice

ROZDZIAŁ V. NIEPOKOJĄCE SZCZYTY WŁADZY

ROZDZIAŁ VI. UCIĄŻLIWOŚCI KIEROWANIA BEZPOŚREDNIEGO

ROZDZIAŁ VII. CIEMNE STRONY W ZARZĄDZANIU ORGANIZACJAMI PRZYSZŁOŚCI

CZĘŚĆ II CZEGO UNIKAĆ I CZYM SIĘ KIEROWAĆ W KIEROWANIU
WPROWADZENIE
CHARYZMATYCZNI PRZYWÓDCY
DBANIE O PRACOWNIKÓW = DBANIE O ZAKŁAD PRACY
DYLEMATY I ANTYNOMIE KIEROWANIA
ETYKA KIEROWANIA
FUNKCJONOWANIE DZIAŁU PERSONALNEGO
JĘZYK [MOWA] CIAŁA
KIEROWANIE W SYSTEMIE IT (technologie informacyjne) KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
KONFLIKTY
KONTROLOWANIE czyli nadzór
MOTYWOWANIE
NEGOCJACJE
OCENY
OSOBOWOŚĆ
OUTPLACEMENT
PŁACE
POLITYKA PERSONALNA
PRZYJĘCIA DO PRACY (rekrutacja, nabór)
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW i PODEJMOWANIE DECYZJI
STOSUNKI PRACOWNICZE
SZKOLENIA
STYLE KIEROWANIA
ZARZĄDZANIE WYKORZYSTANIEM CZASU przede wszystkim własnego ZARZĄDZANIE W WARUNKACH KONKURENCYJNYCH


224 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022