Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w
okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w
programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej.
Przedstawia również rolę telewizyjnej reklamy politycznej w kampanii
wyborczej 2007 r. wraz z próbą określenia roli kampanii w kształtowaniu zachowań
wyborczych i trendów rozwojowych komunikowania politycznego w Polsce.
Spis treści:
Wstęp
I. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym
Pozycja partii na rynku politycznym przed kampanią wyborczą 2007 roki
Wizerunki partii w przededniu wyborów
Analiza potencjalnych wyborców partii
Wpływ podmiotów z zewnątrz
Zasoby organizacyjne partii
Założenie i cele strategiczne partii wedle deklaracji przedstawicieli sztabów
wyborczych
Kampanie wyborcze partii - analiza implementacji strategii
Przesłania - wizerunki w kampaniach partii
Komunikacja w kampanii wyborczej - analiza form i technik
Kampania reklamowa
Kampania bezpośrednia
Telewizyjne debaty liderów
Przebieg debat
Ocena debat
Ocena strategii wyborczych partii
II. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i
komercyjnej - analiza agendy tematycznej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej. Etap
"politycznych transferów" i kształtowania oferty rynkowej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji komercyjnych:
"Faktach"TVN i "Wydarzeniach" Polsatu. Etap "politycznych
transferów" i kształtowania oferty rynkowej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej. Etap pierwotnej
polaryzacji rynkowej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji komercyjnych:
"Faktach"TVN i "Wydarzeniach" Polsatu. Etap pierwotnej polaryzacji
rynkowej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej. Etap wtórnej
polaryzacji rynkowej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji komercyjnych:
"Faktach"TVN i "Wydarzeniach" Polsatu. Etap wtórnej polaryzacji
rynkowej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej. Etap
"ostrego finiszu"
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji komercyjnych:
"Faktach"TVN i "Wydarzeniach" Polsatu. Etap "ostrego
finiszu"
Obraz kampanii wyborczej w telewizyjnych programach informacyjnych - podsumowanie
III. Telewizyjna reklama polityczna
Materiał badawczy, cele i metodologia analizy telewizyjnej reklamy politycznej
Analiza telewizyjnej reklamy politycznej
Podsumowanie
Zakończenie
Bibliografia
Wykaz skrótów
Spis tabel i rysunków
346 stron, A5, oprawa miękka