ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BROŃ MASOWEGO WRAŻENIA KAMPANIA WYBORCZA 2007 R. W POLSCE


KOLCZYŃSKI M. MAZUR M.

wydawnictwo: WYD SEJMOWE , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 49.30 Twoja cena  46,84 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka zawiera analizy zachowań wizerunkowych partii politycznych w okresie między wyborami oraz obrazu parlamentarnej kampanii wyborczej 2007 r. w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej.

Przedstawia również rolę telewizyjnej reklamy politycznej w kampanii wyborczej 2007 r. wraz z próbą określenia roli kampanii w kształtowaniu zachowań wyborczych i trendów rozwojowych komunikowania politycznego w Polsce.


Spis treści:

Wstęp

I. Rywalizacja w kampanii wyborczej 2007 roku w ujęciu strategicznym
Pozycja partii na rynku politycznym przed kampanią wyborczą 2007 roki
Wizerunki partii w przededniu wyborów
Analiza potencjalnych wyborców partii
Wpływ podmiotów z zewnątrz
Zasoby organizacyjne partii
Założenie i cele strategiczne partii wedle deklaracji przedstawicieli sztabów wyborczych
Kampanie wyborcze partii - analiza implementacji strategii
Przesłania - wizerunki w kampaniach partii
Komunikacja w kampanii wyborczej - analiza form i technik
Kampania reklamowa
Kampania bezpośrednia
Telewizyjne debaty liderów
Przebieg debat
Ocena debat
Ocena strategii wyborczych partii

II. Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej i komercyjnej - analiza agendy tematycznej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej. Etap "politycznych transferów" i kształtowania oferty rynkowej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji komercyjnych: "Faktach"TVN i "Wydarzeniach" Polsatu. Etap "politycznych transferów" i kształtowania oferty rynkowej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej. Etap pierwotnej polaryzacji rynkowej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji komercyjnych: "Faktach"TVN i "Wydarzeniach" Polsatu. Etap pierwotnej polaryzacji rynkowej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej. Etap wtórnej polaryzacji rynkowej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji komercyjnych: "Faktach"TVN i "Wydarzeniach" Polsatu. Etap wtórnej polaryzacji rynkowej
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji publicznej. Etap "ostrego finiszu"
Obraz kampanii wyborczej w programach informacyjnych telewizji komercyjnych: "Faktach"TVN i "Wydarzeniach" Polsatu. Etap "ostrego finiszu"
Obraz kampanii wyborczej w telewizyjnych programach informacyjnych - podsumowanie

III. Telewizyjna reklama polityczna
Materiał badawczy, cele i metodologia analizy telewizyjnej reklamy politycznej
Analiza telewizyjnej reklamy politycznej

Podsumowanie
Zakończenie
Bibliografia
Wykaz skrótów
Spis tabel i rysunków


346 stron, A5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022