ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KU OBYWATELSKIEJ RZECZPOSPOLITEJ GOSPODARCZEJ


GASPARSKI W. ROK B. RED.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 57.70 Twoja cena  54,82 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Obchodzimy rocznicę związaną z początkiem zmian ustrojowych w Polsce, dwudziestoleciem nowego, demokratycznego ładu, rozwojem gospodarki wolnorynkowej. Z tej okazji odbywają się dyskusje dotyczące tego, co wydarzyło się w gospodarce, jak zmieniało się oblicze polskich przedsiębiorstw i świadomość kadry kierowniczej, czy udało przejść się od stereotypu biznesu kierującego się niemal wyłącznie "prawami dżungli" do bardziej cywilizowanej, dojrzałej postaci biznesu etycznego i odpowiedzialnego.


Wojciech Gasparski Słowo wstępne

CZĘŚĆ I. ETYKA I ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W OKRESIE TRANSFORMACJI

Wojciech Gasparski, Anna Lewicka-Strzałecka, Bolesław Rok, Dariusz Bąk Portret polskiej etyki biznesu: fakty oceny propozycje

Jerzy Dietl Zewnętrzne uwarunkowania zachowań etycznych w gospodarce

Aniela Dylus Społeczna gospodarka rynkowa jako podstawa ustroju gospodarczego Polski

Jerzy Cieślik Etyczne i odpowiedzialne MSP

CZĘŚĆ II. WYZWANIA I REFLEKSJE

Lech Borzemski Dlaczego notariusze mają zamknięte usta i o pewnych rzeczach nie mogą mówić?

Krzysztof Grabowski Strefy budowy zaufania na rynku finansowym

Jarosław Greser, Jan Łukomski Biznes, etyka, prawa człowieka -zarys głównych problemów i prób ich rozwiązania

Włodzimierz Kaczocha Dobro wspólne w demokracji a społeczna odpowiedzialność biznesu

Katarzyna Gerejczyk Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa a zmiana paradygmatu ekonomii

Katarzyna Lorecka Kapitał ludzki fundamentem firmy odpowiedzialnej społecznie -studium przypadku: wolontariat pracowniczy Microsoft

Przemysław Rotengruber Deklaracje, narzędzia, czyny. Wokół wątpliwości towarzyszących postulatowi społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw

Jan Bałamut, Jerzy Donarski, Aleksander Sobolewski Wpływ poziomu etyczności i społecznej odpowiedzialności na konkurencyjność organizacji gospodarczych

CZĘŚĆ III. EDUKACJA A ETYKA BIZNESU

Wojciech Gasparski Edukacja etyczna oraz odpowiedzialne kształcenie menedżerów - przypomnienia i refleksje

Barbara Pogonowska Edukacja etyczna oraz odpowiedzialne kształcenie menedżerów - krytyczna samoocena

Kazimierz Sosenko Edukacja etyki biznesu

Anna Lewicka-Strzałecka Edukacja etyczna oraz odpowiedzialne kształcenie menedżerów - wypowiedź

Leszek Karczewski Infrastruktura i edukacja dla etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu - zagrożenia i szansę

Magdalena Andrejczuk, Wojciech Bachta, Katarzyna Gerejczyk, Izabela Kwiatkowska, Julita Sokołowska Etyczna edukacja w praktyce

CZĘŚĆ IV. ETYKA I SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ W MEDIACH

Mikołaj Ł. Lipowski Etyka i społeczna odpowiedzialność w biznesie medialnym

Piotr Miączyński Dlaczego dziennikarze nie wierzą w CSR?

Wiesław Podkański Etyka mediów

Piotr Lignar Wszystko na sprzedaż

Maciej Soin Etyka mediów jako etyka biznesu

CZĘŚĆ V. ZASTOSOWANIA-SZANSĘ I BARIERY

Iwona Figaszewska Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw energetycznych w świetle badań ankietowych Urzędu Regulacji Energetyki

Małgorzata Czajer-Puchalska Etyka i społeczna odpowiedzialność w branży paliwowo-energetycznej

Ewa Bielicka-Piesyk Etyka w biznesie z perspektywy praktyka

Stanisław Kałużny Wyniki badań nad etyką w służbie menedżerskiej i kontrolerskiej

Katarzyna Burda-Świerz Społeczna odpowiedzialność zakładu opieki zdrowotnej - wstępne zakreślenie problemu

Joanna Szymonek Murawa to nie wszystko - czysta gra nie tylko na boisku. Społeczna odpowiedzialność biznesu a inwestycje EURO 2012

Anna Lewicka-Strzałecka Etyka i społeczna odpowiedzialność w branży finansowej - wypowiedź

Krzysztof Kaczmar Edukacja finansowa: doświadczenia Citi Handlowy

Agnieszka tukasiewicz-Kamińska Kodeks Dobrych Praktyk i Zasad Działania SKOK - instrument do realizacji CSR w praktyce

Anna Zawadzka, Magdalena Ciepiela Totalizator Sportowy. Plan Zrównoważonego Rozwoju i Bezpiecznej Gry

Bolesław Rok Etyka i społeczna odpowiedzialność w branży farmaceutycznej - wypowiedź

Jacek Sójka Etyczne aspekty funkcjonowania branży farmaceutycznej

INFORMACJE

Deklaracja przyjęta przez uczestników Ogólnopolskiego Kongresu Etyki i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu

Manifest Global Compact ONZ: "Globalna etyka gospodarcza: Skutki dla światowego biznesu"

Dariusz Bąk Centrum Etyki Biznesu -10 lat aktywności

ADRESY
Andrzej K. Koźmiński
Jacek Sójka
Patricia H. Werhane
Alejo Jose G. Sison
Gilbert Lennsen
Brother Leo V. Ryan, CSV

NOTY O AUTORACH


442 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022