ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 29.10 27,65   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MANIPULACJA W POLITYCE W REKLAMIE W MIŁOŚCI


FABRICE DALMEIDA

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2011, wydanie II

cena netto: 29.10 Twoja cena  27,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przebiegłość to cecha tak stara jak gatunek ludzki, była potrzebna myśliwemu, wojownikowi, władcy. Współczesna jej odmiana - manipulacja - jest nadal w cenie.

Z manipulacjami stykamy się dziś w bardzo wielu sytuacjach życia codziennego: przeżywając zawód miłosny, tracąc pieniądze, a także kiedy widzimy reklamę, która budzi wątpliwości.

W książce dokonano przeglądu różnych sposobów manipulacji oraz liczne przykłady jej stosowania dziś i w przeszłości. Omówiono pojęcia pokrewne takie jak: przemoc psychiczna, propaganda, podstęp, indoktrynacja.


Spis treści:

Wprowadzenie

ROZDZIAŁ 1
Podstęp - model antyczny
Metis, czyli przebiegłość
Między Bogiem a szatanem
Mądrość dworaków
Bohater lis

ROZDZIAŁ 2
Narodziny manipulacji
Słownictwo związane z manipulacją
Dążenie do przejrzystości
Manipulacja uprawomocniona przez literaturę.
Powieść kryminalna - źródło fantazmatów

ROZDZIAŁ 3
Manipulacja podporządkowana prawu
Oszustwo - wzorzec manipulacji?
Czas afer
Działalność reklamowa

ROZDZIAŁ 4
Warunkowanie
Instytucje warunkujące
Przemoc psychiczna
Werbunek i indoktrynacja

ROZDZIAŁ 5
Manipulowanie zbiorowościami, propaganda i dezinformacja
Propaganda a komunikacja
Informowanie, manipulowanie, wprowadzanie w błąd
Obraz - narzędzie manipulacji
Zależność pośredników

ROZDZIAŁ 6
Powszechność manipulacji
Akwizytor zawsze dzwoni dwa razy
Niespodziewane talenty handlowe
Wywiad i inne tajne służby

Uwagi końcowe
Bibliografia
Źródła


144 strony, oprawam miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022