Mimo, iż ciągle
musimy się komunikować z innymi osobami to jednak większość z nas nie została do
tego celu należycie przygotowana. Zatem każdy z nas może udoskonalić swoje
umiejętności. Niniejsza książka proponuje 101 sposobów doskonalenia komunikacji
międzyludzkiej. Napisano ją dla ludzi biznesu rozumiejących, jak istotne znaczenie dla
osobistego sukcesu, a także sukcesu ich firm, ma skuteczna komunikacja.
OPIS:
Właśnie w tym
momencie, na całym świecie ludzie zajęci są prowadzeniem interesów. W chwili, gdy
czytasz tę stronę odbywają się tysiące spotkań handlowych. Pracownicy firm
wysyłają faksy, redagują korespondencję elektroniczną, otwierają listy, czytają
sprawozdania, sporządzają notatki służbowe, rozmawiają z kolegami, przemawiają na
konferencjach lub też gawędzą przy kawie lub herbatce. Komunikując się, dokonują
przekazu informacji, a komunikacja ta stanowi krwiobieg organizacji gospodarczych.
Stosując wypróbowane techniki, przedstawione w niniejszej książce, przekonasz się jak
łatwo można udoskonalić swoje umiejętności komunikowania się oraz skuteczniej
wykorzystać swoje zasoby. Mimo, iż każdy z proponowanych 101 sposobów dotyczy innego
aspektu komunikowania się, najwięcej skorzystasz, jeśli rozważysz je łącznie.
INFORMACJE O AUTORZE:
Elizabeth Tierney pracuje w USA i
Irlandii jako konsultant i instruktor. Jest także autorką dwóch książek: 30 Minutes
to Boost Your Communications Skills oraz Business Ethics, wydanych przez wydawnictwo Kogan
Page.
138 stron