Kto zabrał mój ser? to prosta, a zarazem mądra, alegoryczna
przypowieść, odkrywająca najgłębsze prawdy o zmianach dokonujących się w naszym
życiu.
Co sprawiło, że gości od wielu tygodni na pierwszych miejscach list
bestsellerów tak poczytnych pism jak: The New York Times, Wall Street Journal, USA Today
?
Odpowiedź zawiera się w jednym zdaniu: jasne, pełne mocy przesłanie
wypływające z tej książki - to nieprawda, że zmiany są najważniejsze. Po prostu nic
innego ważnym nie jest. Otwórz się na zmiany, nie walcz z nimi.
Kto zabrał mój ser? S. Johnsona stała się książką niemalże kultową.
Publicysta czasopisma Time Walter Kim nazwał ją literacką podwaliną Nowej Ekonomii.
Opracowanym w oparciu o nią programem szkoleniowym CHEESE Experience objęto zarządy i
grupy menedżerskie wielu renomowanych firm, jak: Chase Manhattan, Procter and Gamble,
General Motors, Kodak, Marriott, Citibank, Hewlett-Packard, Hardford Insurance, IBM,
Time-Warner, US Army, Xerox i wiele innych.
Sprzedała się, jak dotychczas, w niewiarygodnym łącznym nakładzie 2 000 000
egzemplarzy.
Ta książka jest prostą i łatwą do odczytania mapą, której możemy użyć,
szukając drogi wiodącej nas do rozwiązania osobistych problemów, związanych ze
zmianami w naszym życiu.
Michael Morley, wiceprezes Eastman Kodak
90 stron, oprawa twarda