cena netto + 5% vat.
Menedżerze, przedsiębiorco:
- jak dobrze jesteś przygotowany na kryzys gospodarczy?
- jak zareagujesz, gdy dostawca odmówi kredytu kupieckiego?
- co zrobisz, kiedy firma zwolni ludzi i morale w zespole radykalnie spadnie?
- czy ulegniesz owczemu pędowi i panice?
- Jak będziesz zarządzać firmą i zespołem w czasach niepewności?
Ram Charan, pomaga nam przejść przez prawdziwe pole minowe – kurczące
się rynki, braki gotówki i ciągłe poczucie niepewności.
„Nie wiemy, czy już wyszliśmy na prostą i nie możemy nawet wyobrazić sobie, jak
będzie wyglądał świat po zakończeniu kryzysu” — pisze Charan. „Jedyne, czego
możemy być pewni to fakt, iż jest to czas burzliwych zmian, a każde zmiany wiążą
się zarówno z niebezpieczeństwem, jak i okazją.”
Ta książka, oparta na doświadczeniach wielu firm w kryzysowych sytuacjach
– takich jak DuPont, Hanesbrands czy Wipro, pomoże ci:
• chronić przepływy pieniężne firmy,
• ustawić firmę w lepszej pozycji przed nadejściem nowego boomu,
• lepiej rozumieć klientów,
• redukować koszty, zweryfikować ceny produktów i zasadność realizowanych
inwestycji.
Spis treści:
Słowo wstępne
Ekonomiczny cyklon nadal szaleje... i nikt nie wie, kiedy się skończy
Podziękowania
Wprowadzenie
Kryzys!
Rozdział 1
Wyzwanie: Zarządzanie w toksycznym środowisku
Rozdział 2
U steru: Co muszą zrobić dyrektorzy naczelni, regionalni i oddziałów
Rozdział 3
Na pierwszej linii frontu: Dział sprzedaży i marketingu
Rozdział 4
W trosce o pieniądze: Dyrektor finansowy
Rozdział 5
Podstawowa działalność firmy: Operacje
Rozdział 6
Nowe oblicze innowacyjności: Dział badawczo-rozwojowy
Rozdział 7
Połączenie wszystkich elementów razem: Łańcuch dostaw
Rozdział 8
Wspieranie zespołu: Funkcje administracyjne.
Rozdział 9
Spojrzenie z góry: Zarząd
Naprzód
O autorze
134 strony, oprawa miękka