ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   1 egz. / 30.00 28,50   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

WOJNA ZE ¦WIATOWYM TERRORYZMEM JAKO PRODUKT MEDIALNO-MARKETINGOWY


REDZIK C.

wydawnictwo: NOVAE RES , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 30.00 Twoja cena  28,50 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Wojna ze ¶wiatowym terroryzmem jako produkt medialno-marketingowy


Skuteczne wdra¿anie produktu medialno-marketingowego jakim jest wojna, musi poszukiwaæ oparcia na formach przerastaj±cych dotychczasowe oficjalne strony internetowe administracji rz±dowej.

Byæ mo¿e zmianie ulegnie tak¿e sposób prowadzenia militarno-politycznych media relations, w którym dotychczasowe miejsce dziennikarzy zastêpowaæ zaczn± popularni blogerzy. Czy to oznacza zwrot ku konstytucyjnej wolno¶ci wypowiedzi i etycznym normom dziennikarskim prawdy i rzetelno¶ci, skoro tymi w³a¶nie warto¶ciami zdaje siê kierowaæ „spo³eczeñstwo spektaklu”? B±d¼my realistami.


Cezary Redzik. Ukoñczy³ filologiê polsk± o spec. komparatystyka na Uniwersytecie Jagielloñskim oraz dziennikarstwo i komunikacjê spo³eczn± o spec. dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim. W 2010 roku zdoby³ III nagrodê Ministra Spraw Zagranicznych w konkursie na najlepsz± pracê magistersk± z zakresu stosunków miêdzynarodowych, która stanowi g³ówny rdzeñ tej ksi±¿ki. Praktykant w Dziale Spo³ecznym Polskiej Agencji Prasowej oraz sta¿ysta w redakcji Fakty TVN. Od stycznia 2011 r. zwi±zany zawodowo z public relations.


Przedmowa

Wstêp

I. Produkt medialno-marketingowy
1. HANDEL INFORMACJ¡
1.1 Marketingowe aspekty komunikowania w mediach w ¶wietle obowi±zuj±cych paradygmatów teorii komunikowania masowego
1.2. Informacja jako produkt
2. BUDOWANIE MARKI ¦WIATOWEJ WOJNY Z TERRORYZMEM. 11.09. I WTC
3. POSTÊPUJ¡CA HOMOGENIZACJA INFORMACJI

II. Wojna sprywatyzowana. Dwie strategicznie publiczno¶ci rz±du w czasie wojny
1. ZBROJENIOWY BIZNES
2. COALITION OF THE BI£LING. DZIA£ALNO¦Æ PRIYATE MILITARY COMPANIES

III Wojnomorfoza
1. JAK ROZPOZNAÆ SPEKTAKULARNO¦Æ?
1.1. GUY DEBORD. SYTUACJONISTA I AUTOR SPO£ECZEÑSTWA SPEKTAKLU
1.2. Spektakularno¶æ - jêzyk kultury masowej
2. MIEJSCE PUBLIC RELATIONS W MILITARNEJ POLITYCE STANÓW ZJEDNOCZONYCH
3. ETAPY ZAMIANY WOJNY W SPEKTAKL O CHARAKTERZE MEDIALNO-MARKETINGOWYM
3.1. Okre¶liæ uczestników aktu komunikacji. Aktorzy spektaklu i specjali¶ci od kryzysu
3.1.1. Struktura organizacyjna rz±du USA W wymiarze zarz±dzania informacj±
3.1.2. Zasady zarz±dzania informacj± wed³ug Reagana
3.1.3. Wykorzystanie badañ nad opini± publiczn± w polityczno-militarnym public relations do okre¶lenia publiczno¶ci rz±du Stanów Zjednoczonych
3.1.4. Rzecznik prasowy 43. prezydenta USA
3.2. Wybraæ miejsce komunikacji. Punditocracy a democracy. News i pseudowydarzenie w czasie u wojny w Zatoce Perskiej
3.3. Opracowaæ plan. Dobraæ narzêdzia i ¶rodki. Zapanowaæ nad kryzysem
3.3.1. Strategia spinu - nakrêcanie informacji w Ogrodzie Ró¿anym Bia³ego Domu
3.3.2. "Szok i przera¿enie". Strategia zastraszania i wykorzystanie heurystyk
3.3.3. Framing
3.3.4. Strategia demonizowanie wroga poprzez powtarzanie. Propaganda czy perswazja? Ponowne zdefiniowanie public relations
3.4. Przeprowadziæ ocenê i wyci±gn±æ wnioski
3.4.1. Skuteczno¶æ oddzia³ywania polityczno-militarnego PR. Zwolniony rzecznik prezydenta
3.4.2. "Fa³szywe pozory". K³amstwa Busha i jego administracji
3.4-3. Przera¿aj±cy spektakl w Abu Gharib - kryzys wraca jak bumerang

IV Odpowied¼ "spo³eczeñstwa spektaklu"
1. MIEJSCE "SPO£ECZEÑSTWA SPEKTAKLU" W KOMUNIKOWANIU O ¦WIATOWEJ WOJNIE Z TERRORYZMEM

Zakoñczenie

Bibliografia

Spis tabel i rysunków

Spis fotografii

Za³±czniki
ZA£¡CZNIK 1. REELEKCJA GEORGE A W. BUSHA I POSTAWY WOBEC STANÓW ZJEDNOCZONYCH
ZA£¡CZNIK 2. WARUNKI W AFGANISTANIE WED£UG DONIESIEÑ POLSKICH ¯O£NIERZY


182 strony, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022