ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WYKŁADY Z KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ


SMID W.

wydawnictwo: DR LEX , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 97.90 Twoja cena  93,01 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wykłady z komunikacji społecznej


Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części:

1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych.

2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.).

3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.

Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.


Część pierwsza
FILOZOFICZNY KONTEKST KOMUNIKOWANIA
1. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych:
EGZYSTENCJALIZM
2. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych:
FENOMENOLOGIA
3. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych: STRUKTURALIZM
4. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych: PSYCHOANALIZA
5. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych: PSYCHOLOGIA GŁĘBI
6. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych: INTUICJONIZM
7. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych: LOGICYZM
8. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych: RELATYWIZM
9. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych: SYMBOLICZNY INTERAKCJONIZM
10. Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych:AMERYKANEM

Część druga
KULTUROWY KONTEKST KOMUNIKOWANIA
1. Lingwistyczny kontekst komunikacji biznesowej
2. Kulturowy kontekst komunikacji biznesowej
3. Literacki kontekst komunikacji biznesowej
4. Dialogiczny kontekst komunikacji biznesowej
5. Biznesowy kontekst komunikowania

Część trzecia
BIZNESOWY KONTEKST KOMUNIKOWANIA
1. Hasło i slogan w komunikacji biznesowej
2. Iluzja i przesąd w komunikacji biznesowej
3. Kulturowe i biznesowe środowisko języka reklamy
4. Mit i metafora w komunikacji biznesowej
5. Mit, iluzja i slogan w komunikacji biznesowej
6. Ekspresja w komunikacji humanistycznej
7. Elementy komunikacji biznesowej; założenia, definicje, postulaty
8. Komunikowanie religijno-mistyczne
9. Komunikowanie symboliczne
10. Koncepcja jako projekt kreatywności
11. Kultura sukcesu
12. Mity językowe w komunikacji medialnej
13. Mity komunikowania biznesowego

ZAKOŃCZENIE: Świat sztuki i świat reklamy

Bibliografia


696 stron, Format: 14.8x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022