|
ZWIĘKSZANIE EFEKTYWNOŚCI DZIAŁU SPRZEDAŻY
ZOLTNERS A. SINHA P. LORIMER S. wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 79.00 Twoja cena 75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zwiększanie efektywności działu sprzedaży
W książce przedstawiono
szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma
pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe.
W publikacji tej zaprezentowano nie
tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne
przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm.
Czytelnik znajdzie w niej praktyczne
wskazówki ułatwiające:
opracowanie skutecznej strategii sprzedaży,
określenie właściwej struktury działu sprzedaży,
przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi,
ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców,
wyznaczenie optymalnych obszarów sprzedaży zapewniających efektywną sprzedaż,
restrukturyzacją działu sprzedaży,
łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw,
zarządzanie zmianą.
Książka przeznaczona jest dla kierowników działów sprzedaży i menedżerów
odpowiedzialnych za strategiczne planowanie działu sprzedaży i zarządzanie zespołem
sprzedawców.
Spis treści:
Podziękowania
Wstęp
1. Projektowanie działu sprzedaży i wprowadzanie zmian do projektu w szybko
zmieniającym się świecie współczesnym
2. Proces projektowania działu sprzedaży zapewniającego przewagę nad
konkurencją
3. Strategia sprzedaży
4. Strategia dojścia do rynku
5. Projektowanie struktury działu sprzedaży
6. Role sprzedawców
7. Ustalanie wielkości działu sprzedaży
8. Ustalanie obszarów sprzedaży
9. Utrzymanie sprawności działu sprzedaży
10. Zarządzanie zmianą
Indeks
O autorach
460 stron, Format: 16.0x24.0cm, oprawa mięka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|