Przeskoczyć przepaść
Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta
Wyobraź sobie, że wprowadzasz na rynek nowy produkt technologiczny i odnosisz
spektakularny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces
rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać
solidny skok i znaleźć się w głównym nurcie.
Od czego zacząć? Przede wszystkim zapomnij o tradycyjnym marketingu i stwórz
nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast
sprzedawania produktu naucz się nawiązywać relacje z klientami i tworzyć z nimi
partnerski układ.
Po co? By zmniejszyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie
nowoczesnych technologii zachodzą tak szybko, że nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa
na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.
Jak to zrobić? Najlepszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko
zmieniającym się, bardzo konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest
stworzenie nowego modelu działania poprzez budowanie trwałych i przynoszących owoce
relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz
go użyć do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką małej
grupki geeków.
Geoffrey A. Moore jest partnerem zarządzającym w firmie TCG Advisors,
działającej w San Mateo w Kalifornii, oraz partnerem w firmie Mohr Davidow Ventures z
siedzibą w Menlo Park w Kalifornii. Napisał bestselerowe książki: Inside the Tornado,
The Gorilla Game i Living on the Fault Line.
Spis treści:
Wprowadzenie do uzupełnionego wydania (7)
Przedmowa (11)
Przedmowa do polskiego wydania (15)
Podziękowania (17)
Część I Odkrywanie przepaści
Wstęp. Skoro Bill Gates może być miliarderem... (21)
1. Iluzja marketingu nowoczesnych technologii (25)
2. Olśnienie (39)
Część II Przekraczanie przepaści
3. Lądowanie w Normandii (67)
4. Wybierz miejsce desantu (87)
5. Zbierz siły (101)
6. Określ warunki bitwy (121)
7. Rozpocznij inwazję (147)
Zakończenie (167)
Po drugiej stronie przepaści (167)
O autorze (184)
184 strony, Format: 14.0x20.5cm, oprawa miękka