ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MODEL BIZNESOWY TY


OSTERWALDER A. TIMOTHY C. PIGNEUR Y.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 59.00 Twoja cena  56,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Model biznesowy TY


  • Stworzony przez 328 profesjonalistów z całego świata

  • Zawiera praktyczny kurs analizowania modeli biznesowych

  • Opisuje innowacyjne metody modyfikacji Twojej kariery zawodowej

Kryzys? Trudna sytuacja na rynku pracy? Kłopoty ze sprostaniem wygórowanym wymaganiom pracodawców? Ciebie to nie dotyczy! Zamień nerwowe wątpliwości na wyluzowaną pewność w swoim życiu zawodowym. Działaj jak najwięksi współcześni wizjonerzy i wypróbuj genialny sposób na optymalizację absolutnie najważniejszego - bo Twojego osobistego - modelu biznesowego.

Tylko na tym kursie zdobędziesz umiejętności analizowania modeli biznesowych i myślenia przez ich pryzmat - umiejętności, które pozwolą Ci odzyskać kontrolę nad Twoim życiem.

To prosta i skuteczna metoda kształtowania i rozwijania Twojej kariery zawodowej, dostosowana do realiów współczesnego rynku pracy oraz Twoich osobistych potrzeb. Gotowy na potrząśnięcie skostniałymi strukturami?


Tim Clark przewodzi ruchowi osobistego modelu biznesowego, skupionemu wokół strony BusinessModelYou.com. To utalentowany nauczyciel i trener, były przedsiębiorca, a także doktor nauk ekonomicznych. Clark jest autorem lub redaktorem pięciu książek poświęconych przedsiębiorczości, modelom biznesowym i rozwojowi osobistemu.

Alexander Osterwalder jest przedsiębiorcą i prelegentem. Przemawia często na forum firm z listy "Fortune 500" i prowadzi gościnne wykłady na najbardziej szanowanych uczelniach wyższych, takich jak Wharton, Stanford, Berkeley, IESE czy IMD. Obronił doktorat na Uniwersytecie Lozańskim.

Yves Pigneur jest profesorem systemów zarządzania informacjami na Uniwersytecie Lozańskim. Wykłada gościnnie na Uniwersytecie Stanu Georgia oraz Uniwersytecie Kolumbii Brytyjskiej. Jest redaktorem naczelnym czasopisma akademickiego "Systemes d’Information et Management". Doktorat obronił na Uniwersytecie w Namur w Belgii.


Spis treści:

1. Szablon

  • Rozdział 1. Myślenie przez pryzmat modeli biznesowych. Adaptowanie się do dynamicznego świata (17)
  • Rozdział 2. Szablon modelu biznesowego (23)
  • Rozdział 3. Szablon osobistego modelu biznesowego (51)

2. Refleksja

  • Rozdział 4. Kim jesteś? (79)
  • Rozdział 5. Zidentyfikuj swój cel związany z pracą (131)

3. Zmiany

  • Rozdział 6. Przygotuj się na przemianę (159)
  • Rozdział 7. Nakreśl na nowo swój osobisty model biznesowy (173)

4. Działanie

  • Rozdział 8. Oblicz swoją wartość biznesową (207)
  • Rozdział 9. Sprawdź swój model na rynku (221)
  • Rozdział 10. Co dalej? (241)

5. Dodatki

  • Społeczność Business Model You (250)
  • Notki biograficzne twórców (252)

256 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022