OCHRONA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG BANKOWYCH I TELEKOMUNIKACYJNYCH
Wprowadzenie
1. Konsument na rynku usług bankowych
1.1. Charakterystyka rynku usług bankowych
1.1.1. Produkty bankowe i ich znajomość przez Polaków
1.2. Prawa konsumenta i ich znajomość na rynku usług bankowych
1.2.1. Prawa konsumenta na rynku usług bankowych
1.2.2. Znajomość praw konsumenckich na rynku usług bankowych w świetle badań UOKiK
1.3. Instytucjonalno-prawne aspekty ochrony konsumenta na rynku usług bankowych w
kontekście praw konsumenta
1.3.1. Nowa dyrektywa w sprawie umów o kredyt konsumencki i jej implementacja
1.3.2. Znaczenie edukacji konsumentów w zakresie wiedzy finansowej
2. Konsument na rynku usług telekomunikacyjnych
2.1. Charakterystyka polskiego rynku usług telekomunikacyjnych
2.1.1. Usługa telekomunikacyjna i jej specyfika
2.1.2. Stan polskiego rynku usług telekomunikacyjnych
Telefonia stacjonarna
Telefonia ruchoma
Dostęp do Internetu
2.1.3. Konsumencka ocena rynku usług telekomunikacyjnych
2.2. Prawa konsumenta i ich znajomość na rynku usług telekomunikacyjnych
2.2.1. Prawa konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych
2.2.2. Znajomość praw konsumenckich na rynku usług telekomunikacyjnych w świetle
badań UOKiK
2.3. Instytucjonalno-prawne aspekty ochrony konsumenta na rynku usług
telekomunikacyjnych
2.3.1. Europejskie i polskie regulacje rynków telekomunikacyjnych
2.3.2. Działalność informacyjno-edukacyjna na rynku usług telekomunikacyjnych
3. Świadomość konsumentów na rynku usług bankowych i telekomunikacyjnych w
świetle własnych badań jakościowych
3.1. Cele badania
3.2. Wyniki badania
3.2.1. Korzystanie z Internetu
3.2.2. Respondenci o usługach bankowych i telekomunikacyjnych
3.2.3. Reklamacje usług bankowych i telekomunikacyjnych
3.2.4. Reklamacje związane z awaryjnością sprzętu i urządzeń
3.2.5. Poziom kultury kontaktów usługodawca-konsument
3.2.6. Ocena poziomu świadomości konsumentów w zakresie znajomości ich praw
3.2.7. Ocena świadomości badanych w zakresie praw konsumenta
3.2.8. Usługa idealna - próba spojrzenia od strony konsumenta i z perspektywy
usługobiorcy
Zakończenie
Bibliografia
140 stron, B5,oprawa miękka