ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 32.00 30,40   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OCHRONA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG BANKOWYCH I TELEKOMUNIKACYJNYCH


DĄBROWSKA A. JANOŚ-KRESŁO M.

wydawnictwo: SGH , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 32.00 Twoja cena  30,40 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

OCHRONA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG BANKOWYCH I TELEKOMUNIKACYJNYCH


Wprowadzenie

 

1. Konsument na rynku usług bankowych

1.1. Charakterystyka rynku usług bankowych

1.1.1. Produkty bankowe i ich znajomość przez Polaków

1.2. Prawa konsumenta i ich znajomość na rynku usług bankowych

1.2.1. Prawa konsumenta na rynku usług bankowych

1.2.2. Znajomość praw konsumenckich na rynku usług bankowych w świetle badań UOKiK

1.3. Instytucjonalno-prawne aspekty ochrony konsumenta na rynku usług bankowych w kontekście praw konsumenta

1.3.1. Nowa dyrektywa w sprawie umów o kredyt konsumencki i jej implementacja

1.3.2. Znaczenie edukacji konsumentów w zakresie wiedzy finansowej

 

2. Konsument na rynku usług telekomunikacyjnych

2.1. Charakterystyka polskiego rynku usług telekomunikacyjnych

2.1.1. Usługa telekomunikacyjna i jej specyfika

2.1.2. Stan polskiego rynku usług telekomunikacyjnych

Telefonia stacjonarna

Telefonia ruchoma

Dostęp do Internetu

2.1.3. Konsumencka ocena rynku usług telekomunikacyjnych

2.2. Prawa konsumenta i ich znajomość na rynku usług telekomunikacyjnych

2.2.1. Prawa konsumentów na rynku usług telekomunikacyjnych

2.2.2. Znajomość praw konsumenckich na rynku usług telekomunikacyjnych w świetle badań UOKiK

2.3. Instytucjonalno-prawne aspekty ochrony konsumenta na rynku usług telekomunikacyjnych

2.3.1. Europejskie i polskie regulacje rynków telekomunikacyjnych

2.3.2. Działalność informacyjno-edukacyjna na rynku usług telekomunikacyjnych

 

3. Świadomość konsumentów na rynku usług bankowych i telekomunikacyjnych w świetle własnych badań jakościowych

3.1. Cele badania

3.2. Wyniki badania

3.2.1. Korzystanie z Internetu

3.2.2. Respondenci o usługach bankowych i telekomunikacyjnych

3.2.3. Reklamacje usług bankowych i telekomunikacyjnych

3.2.4. Reklamacje związane z awaryjnością sprzętu i urządzeń

3.2.5. Poziom kultury kontaktów usługodawca-konsument

3.2.6. Ocena poziomu świadomości konsumentów w zakresie znajomości ich praw

3.2.7. Ocena świadomości badanych w zakresie praw konsumenta

3.2.8. Usługa idealna - próba spojrzenia od strony konsumenta i z perspektywy usługobiorcy

 

Zakończenie

Bibliografia


140 stron, B5,oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022