ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ADOBE FLASH PROFESSIONAL CS6/CS6 PL OFICJALNY PODRĘCZNIK


CREATIVE TEAM ADOBE

wydawnictwo: HELION , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 79.00 Twoja cena  75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Adobe Flash Professional CS6/CS6 PL.

Oficjalny podręcznik


Adobe Flash to technologia, która tchnęła życie w strony internetowe. Mimo upływu lat i agresywnej inwazji HTML5 wciąż ma się dobrze i w wielu dziedzinach jest nie do zastąpienia. Adobe Flash CS6 to kolejna odsłona genialnego narzędzia pozwalającego tworzyć animacje, aplikacje i strony internetowe wyjątkowo atrakcyjne zarówno pod kątem wizualnym, jak i dźwiękowym.

Niniejsza książka należy do bestsellerowej serii podręczników na temat oprogramowania firmy Adobe. Starannie wybrany zespół specjalistów z Adobe Creative Team dostarczy Ci wiedzy najwyższej jakości. Każda strona tej książki zawiera ogromną dawkę informacji podanych w przystępny sposób. W trakcie lektury nauczysz się korzystać z potencjału Flasha CS6 — tworzenie symboli czy animacji, przekształcenia i kinematyka odwrotna przestaną Ci sprawiać trudności. Ponadto będziesz miał okazję poznać język ActionScript, który daje potężne możliwości. To wydanie zostało ulepszone i zaktualizowane o wszystkie nowości, jakie pojawiły się w wersji CS6, a wśród nich: testowanie animacji, tworzenie aplikacji AIR oraz udostępnianie kodu. Książka ta stanowi idealny podręcznik dla osób chcących rozpocząć przygodę z Adobe Flash.

Sięgnij po tę książkę i zdobądź:

  • podstawowe wiadomości o Flashu

  • wiedzę na temat osi czasu i klatek kluczowych

  • umiejętność tworzenia i edytowania symboli

  • wiadomości na temat wykorzystania filtrów do tworzenia zaawansowanych efektów specjalnych


Spis treści:

Wstęp (1)

  • Seria Oficjalny podręcznik (1)
  • Co nowego? (2)
  • Wymagania wstępne (2)
  • Instalowanie programu Flash (3)
  • Kopiowanie plików lekcji (4)
  • Jak korzystać z lekcji? (5)
  • Dodatkowe zasoby (5)
  • Certyfikaty firmy Adobe (6)

 

1. Wprowadzenie (8)

  • Uruchamianie Flasha i otwieranie pliku (10)
  • Przestrzeń robocza (12)
  • Praca z panelem Library (Biblioteka) (16)
  • Oś czasu (18)
  • Porządkowanie warstw na osi czasu (25)
  • Korzystanie z panelu Properties (Właściwości) (28)
  • Korzystanie z panelu Tools (Narzędzia) (31)
  • Cofanie operacji we Flashu (35)
  • Podgląd projektu (36)
  • Modyfikowanie treści i stołu montażowego (38)
  • Zapisywanie pliku (39)
  • Publikowanie projektu (44)
  • Wyszukiwanie zasobów na temat Flasha (45)
  • Sprawdzanie dostępności aktualizacji (46)

 

2. Praca z grafiką (48)

  • Rozpoczęcie (50)
  • Obrysy i wypełnienia (50)
  • Rysowanie kształtów (51)
  • Tworzenie zaznaczeń (52)
  • Edytowanie kształtów (53)
  • Tworzenie wypełnień gradientowych i bitmapowych (57)
  • Rysowanie wzorków i dekoracji (61)
  • Rysowanie krzywych (70)
  • Tworzenie elementów przezroczystych (73)
  • Tworzenie i edytowanie tekstu (75)

 

3. Tworzenie i edytowanie symboli (78)

  • Rozpoczęcie (80)
  • Importowanie plików programu Illustrator (81)
  • Symbole (82)
  • Tworzenie symboli (85)
  • Importowanie plików Photoshopa (86)
  • Edytowanie symboli i zarządzanie nimi (88)
  • Modyfikowanie rozmiaru i położenia instancji (95)
  • Modyfikowanie opcji Color Effect (Efekt koloru) dla instancji (98)
  • Opcje wyświetlania (100)
  • Tworzenie efektów specjalnych za pomocą filtrów (103)
  • Przemieszczanie obiektów w przestrzeni 3D (104)

 

4. Dodawanie animacji (110)

  • Rozpoczęcie (112)
  • Zasady tworzenia animacji (113)
  • Przygotowanie pliku projektu (113)
  • Animowanie zmian położenia (114)
  • Zmiana tempa i czasu (117)
  • Animowanie przezroczystości (120)
  • Animowanie filtrów (123)
  • Animowanie przekształceń (127)
  • Modyfikowanie ścieżki ruchu (131)
  • Zamienianie obiektów animowanych za pomocą animacji klatek pośrednich (136)
  • Tworzenie animacji zagnieżdżonych (137)
  • Panel Motion Editor (Edytor ruchu) (140)
  • Krzywe zmian dynamiki (145)
  • Animowanie ruchu w przestrzeni 3D (152)
  • Testowanie animacji (155)

 

5. Kinematyka odwrotna i przekształcenia (158)

  • Rozpoczęcie (160)
  • Ruch przegubów za pomocą kinematyki odwrotnej (161)
  • Ograniczanie zakresu ruchu złączeń (170)
  • Kinematyka odwrotna kształtów (178)
  • Opcje szkieletów (186)
  • Przekształcenia za pomocą animacji klatek pośrednich kształtu (190)
  • Punkty zmiany kształtu (193)
  • Symulowanie fizyki za pomocą kinematyki odwrotnej (196)

 

6. Tworzenie interaktywnego systemu nawigacji (204)

  • Rozpoczęcie (206)
  • Filmy interaktywne (206)
  • Tworzenie przycisków (207)
  • ActionScript 3.0 (217)
  • Przygotowywanie osi czasu (221)
  • Dodawanie operacji stop (222)
  • Tworzenie procedur obsługi zdarzeń dla przycisków (222)
  • Tworzenie docelowych klatek kluczowych (226)
  • Tworzenie przycisku home za pomocą panelu Code Snippets (Wycinki kodu) (230)
  • Opcje panelu Code Snippets (Wycinki kodu) (235)
  • Odtwarzanie animacji w klatce docelowej (237)
  • Przyciski animowane (242)

 

7. Tekst (246)

  • Rozpoczęcie (248)
  • Tekst TLF (249)
  • Dodawanie prostego tekstu (252)
  • Dodawanie wielu kolumn (260)
  • Zawijanie tekstu (264)
  • Tworzenie łączy w tekście (273)
  • Tworzenie tekstu wejściowego (275)
  • Wczytywanie tekstu zewnętrznego (282)

 

8. Praca z dźwiękiem i wideo (290)

  • Rozpoczęcie (292)
  • Struktura pliku projektu (293)
  • Wykorzystanie dźwięków (294)
  • Charakterystyka formatu Flash Video (306)
  • Korzystanie z programu Adobe Media Encoder (307)
  • Opcje kodowania (310)
  • Odtwarzanie wideo zewnętrznego (318)
  • Praca z materiałem wideo zawierającym kanały alfa (322)
  • Używanie punktów sygnalizacji (326)
  • Osadzanie Flash Video (335)

 

9. Ładowanie i kontrolowanie zawartości zewnętrznej (342)

  • Rozpoczęcie (344)
  • Ładowanie zawartości zewnętrznej (346)
  • Usuwanie zawartości zewnętrznej (354)
  • Sterowanie klipami filmowymi (355)
  • Tworzenie masek (356)

 

10. Publikowanie dokumentów Flasha (364)

  • Rozpoczęcie (366)
  • Testowanie dokumentu Flasha (367)
  • Publikowanie (369)
  • Publikowanie dla sieci WWW (369)
  • Bandwidth Profiler (Program profilujący przepustowość) (376)
  • Publikowanie aplikacji komputerowej (380)
  • Publikowanie dla urządzeń mobilnych (387)
  • Porządkowanie projektów (391)
  • Co dalej? (394)

 

Skorowidz (396)


408 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022