|
ETYKIETA MENEDŻERA
ORŁOWSKI T. wydawnictwo: SONIA DRAGA , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 39.50 Twoja cena 37,53 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Etykieta menedżera
Sukces w prowadzonych interesach nie zależy jedynie od znajomości technik
negocjacyjnych. Serdeczność, naturalna gościnność, elegancki ubiór czy swobodne
zachowanie podczas rozmów mają równie duży wpływ na ostateczny ich rezultat. A ową
swobodę zapewnia właśnie znajomość obowiązującej etykiety, którą autorzy pragną
czytelnikom przybliżyć.
Podczas pisania tej książki wykorzystali wiedzę i doświadczenie nabyte podczas
pracy na placówkach dyplomatycznych, gdzie mogli poznać i docenić wagę właściwego
zachowania podczas prowadzenia rozmów – zarówno politycznych, jak i gospodarczych.
Umiejętność dobrej prezentacji własnego stanowiska bez prób narzucania swojej opinii
innym, wzbudzenie sympatii, zaufania, zrozumienie innych, uprzejmość, życzliwość i
dobre maniery – wszystko to można osiągnąć poprzez praktykę.
Tę użyteczną w codziennym życiu zawodowym i prywatnym wiedzę autorzy starali się
przekazać w łatwej i przystępnej dla czytelnika formie, tak aby każdy mógł ją
wykorzystać na co dzień.
Spis treści:
Przedmowa
Rozdział 1
Menedżer - Etykieta - Otoczenie
1.1.Menedżer - w biznesie i w administracji
1.2.Etykieta - dobre maniery na co dzień i od święta
1.3.Kariera w biznesie i w administracji oraz kreowanie własnego wizerunku
1.4.Stosunki w pracy i relacje z klientelą
1.5.Rodzina oraz relacje towarzyskie
Rozdział 2
Klasyczne zasady savoir-vivre‘u
2.1.Powitania i pożegnania
2.2.Prezentacja i rozmowa
2.3.Precedencja towarzyska
2.4.Tytułatura
2.5.Życzenia, gratulacje, kondolencje
2.6.Nietakt
Rozdział 3
Komunikacja, czyli zasady i formy porozumiewania się
3.1.Rozmowa bezpośrednia
3.2.Tradycyjna korespondencja
3.3.Poczta elektroniczna
3.4.Telefon
3.5.Wizytówki
3.6.Angaż zawodowy
Rozdział 4
Wokół stołu
4.1.Rodzaje przyjęć i spotkań towarzyskich
4.2.Zaproszenia
4.3.Rozsadzanie gości
4.4.Aranżacja stołu
4.5.Menu-dania i napoje
4.6.Sposób jedzenia i picia
4.7.Rozmowy towarzyskie i toasty
Rozdział 5
Ubiory i stroje
5.1.Zasady rządzące doborem ubioru
5.2.Typy ubiorów na różne okazje
5.3.Klasyka elegancji a moda
5.4.Noszenie orderów i odznaczeń
Rozdział 6
Samochód w interesach i nie tylko
6.1.Wybór marki i modelu samochodu
6.2.Kierowca i pasażerowie
6.3.Hierarchia miejsc w samochodzie
6.4.Dyktat międzynarodowych salonów samochodowych
Rozdział 7
Kontakty zagraniczne
7.1.Delegacje zagraniczne
7.2.Rodzaje spotkań
7.3.Negocjacje handlowe
7.4.Umowa o współpracy
7.5.Program towarzyszący
7.6.Obowiązujące obyczaje w wybranych krajach
Bibliografia
280 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY ETYKIETA I ZASADY SAVOIR-VIVRE'U MODRZYŃSKA J.
- PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY MIĘDZY TRADYCJĄ A NOWOCZESNOŚCIĄ ORŁOWSKI T.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|