Fotografia produktowa
Od przedmiotu do martwej natury
Chcesz robić doskonałe zdjęcia produktowe – ucz się od najlepszych w tym
zawodzie!
Oto 52 fascynujące fotografie, na których przedmioty codziennego użytku
przedstawione są w niezwykły sposób. Jak wykonać takie zdjęcia? Eberhard Schuy
odpowiada na to pytanie, szczegółowo i zrozumiale omawiając genezę powstania tych
prac, począwszy od wyboru rekwizytów, poprzez aranżację sceny, a na ekspozycji
kończąc.
Autor dzieli się także niezbędną wiedzą i zdradza wiele sztuczek, które
zazwyczaj przekazują sobie tylko specjaliści.
Dowiedz się, nad czym należy się zastanowić przed przystąpieniem do realizacji
sesji produktowej i jak połączyć ze sobą przedmiot, ideę i oświetlenie, by uzyskać
wspaniały obraz. Fascynującą częścią warsztatu fotograficznego E. Schuya jest
umiejętność odwzorowania najdrobniejszych detali wybranych elementów, dzięki czemu
stają się one głównym tematem zdjęcia.
Niezależnie od tego, czy będziesz przeglądał zamieszczone w tej książce duże
fotografie jak zdjęcia w albumie, czy też od razu zaczniesz przygotowywać własne
aranżacje – ta publikacja trwale cię zainspiruje do tworzenia wyjątkowych zdjęć
produktowych!
Drugie wydanie Fotografii produktowej zawiera 22 nowe aranżacje, będące przykładami
komercyjnych realizacji takich tematów jak: fotografowanie szkła, mody, żywności i
biżuterii.
Autor nie tylko szczegółowo opisuje aranżacje samych scen, ale omawia także sposoby
edycji obrazu w Photoshopie i wykorzystywane techniki maskowania oraz łączenia warstw.
Niewielkim zmianom uległa również część teoretyczna książki.
320 stron, Format: 19.0x24.0cm, oprawa miękka ze skrzydełkami