ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KOMUNIKACJA BIZNESOWA OCZAMI KIEROWNIKA PROJEKTU


ŻBIKOWSKA K.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 39.00 Twoja cena  37,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Komunikacja biznesowa oczami kierownika projektu


Żyjemy coraz szybciej, pracujemy na coraz wyższych obrotach, tworzymy i odbieramy coraz więcej informacji. Świat się zmienia. A komunikacja zmienia się wraz z nim.

Stare narzędzia wspomagające wymianę informacji powoli odchodzą do lamusa, a klasyczne sposoby porozumiewania się bezpowrotnie zniknęły już jakiś czas temu. Musimy zmienić nasze przyzwyczajenia, jeśli chcemy dogadać się z innymi. Niewłaściwa komunikacja wciąż pozostaje jedną z głównych przyczyn niepowodzenia wszelkiego typu projektów. Jeśli chcesz złamać ten trend i realizować powierzone Ci zadania z sukcesem, to dobrze trafiłeś.

W środku znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań.

  • Jakie bariery komunikacyjne przeszkadzają w sprawnym porozumiewaniu się z innymi i jak je skutecznie pokonywać?

  • Jak komunikacja wizualna może sprawić, że prezentacje czy spotkania będą skupiały uwagę rozmówców i w pełni ich angażowały?

  • Jak nie utonąć w natłoku e-maili, skoro nikt nie rozlicza nas z liczby wysłanych wiadomości, tylko z efektów działań?

  • Co zajmuje nawet do 90% czasu pracy kierownika projektu i dlaczego wciąż tak nieudolnie wykonujemy tę tajemniczą czynność?

  • Jak tworzyć plany komunikacji, aby były prawdziwie użyteczne, a nie stanowiły jedynie iluzji zarządzania projektem?

Autorka pokaże Ci, jak dzięki świadomemu podejściu do komunikacji stać się skuteczniejszym menedżerem i sprawić, by zrealizowane projekty stały się Twoją najlepszą wizytówką. Jej rady są tym cenniejsze, że pisze o wszystkim z perspektywy osoby, która swoje doświadczenie projektowe zdobyła podczas wielu lat pracy zawodowej.


Katarzyna Żbikowska - certyfikowana kierowniczka projektów i menedżerka w jednym z krajowych telekomów, pasjonatka zarządzania projektami i inspiratorka. Od wielu lat wielbicielka i propagatorka mind mappingu, dla wielu ekspertka w tej dziedzinie. Na swoim koncie ma mnóstwo własnych projektów, artykułów, odbytych szkoleń i kursów związanych z psychologią społeczną, zarządzaniem projektami, mind mappingiem. Prowadzi stworzoną przez siebie stronę http://mapymysli.com, na której porusza tematy związane z myśleniem wizualnym i komunikacją w biznesie.


Spis treści;

Rozdział 1. Skuteczna komunikacja biznesowa (5)

  • Komunikacja się zmieniła (5)
  • Komunikacja wizualna (9)
  • Mówimy innymi językami (19)
  • Inteligencja emocjonalna (32)
  • Brak komunikacji to też komunikat (35)
  • Komunikacja formalna (39)
  • Komunikacja nieformalna (43)
  • Dotrzymywanie obietnic (49)

 

Rozdział 2. Konflikty komunikacyjne w organizacji (51)

  • Wewnętrzne wojny (51)
  • Niewłaściwa kultura organizacyjna (52)
  • Niewłaściwie zorganizowana struktura wewnętrzna (60)
  • Niewłaściwie ukierunkowane ambicje (67)
  • Trzy poziomy organizacji (70)
  • Każda relacja generuje przepływ informacji (72)

 

Rozdział 3. Standardy komunikacji (75)

  • Wdrażanie od góry (75)
  • Czas na zmianę przyzwyczajeń (78)
  • Skrzynka narzędziowa (104)

 

Rozdział 4. Błędy, które popełniamy (117)

  • Inne światy w naszych głowach (117)
  • Zakładanie z góry (127)
  • Nieskuteczna komunikacja (129)

 

Rozdział 5. Komunikacja w realizowaniu projektów (141)

  • Nie tylko dystrybucja informacji (141)
  • Najważniejsze zadanie kierownika projektu (144)
  • Improwizacja informacyjna (154)
  • PR projektu (156)
  • Portfolio kierownika projektu (164)
  • Relacje z dostawcami (170)

 

Rozdział 6. Planowanie komunikacji (173)

  • Samo się nie zrobi (173)
  • Wizja projektu i jego cele (175)
  • Kim są interesariusze projektu? (176)
  • Plan komunikacji (185)
  • Aktywna komunikacja (211)

 

Rozdział 7. Dzielenie się wiedzą to także komunikacja (217)

  • Nieupoważnionym wstęp wzbroniony (217)
  • Blog projektu (219)
  • Dziennik projektowy (222)
  • Baza wiedzy projektowej (225)
  • Wyciąganie wniosków (229)

 

Zakończenie (231)


232 strony, Format: 14.0x21.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022