ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MISTRZOWIE RYNKU


R.GUNTHER,I.MACMILLAN

wydawnictwo: HELION - ONE PRESS , rok wydania 2005, wydanie I

cena netto: 56.60 Twoja cena  53,77 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Mistrzowski ruch to działanie zmieniające reguły gry rynkowej, zapewniające firmie doskonałe wyniki. Jak wykonać taki ruch? Najpierw rozpoznaj szanse rynkowe, potem zorientuj się, co jest nie tak w Twojej firmie, przygotuj koncepcję działania, zapewnij wystarczające zasoby i wykonaj plan. Proste, prawda? Nie do końca. A to dlatego, że wielu zarządzających w innych firmach także obmyśla działania strategiczne. Jeżeli chcesz dołączyć do grona mistrzów rynku, musisz przechytrzyć konkurentów -- widzieć to, czego oni nie widzą, wpaść na doskonały pomysł, stworzyć lepszą strategię niż oni, gruntownie przygotować całą organizację do wykonania strategii, a następnie urzeczywistnić mistrzowski ruch: zająć nową przestrzeń rynkową i zabezpieczyć swoją pozycję, zanim inni powielą zwycięską formułę.

Kiedy przeczytasz Mistrzów rynku, zorientujesz się, że opracowywanie i wdrażanie skutecznych strategii to praca, jaką może wykonać każdy pomysłowy menedżer, który podejdzie do tego zadania z odpowiednim zaangażowaniem. Jednak musisz być uzbrojony w odpowiednią wiedzę, najlepiej wzbogaconą o doświadczenie tych, którzy na co dzień mają do czynienia ze strategiami.

Autorzy dzielą się z Tobą swoim doświadczeniem, zdobytym po przeprowadzeniu trzyletniego programu badawczego z udziałem menedżerów z całego świata. Omawiają 40 mistrzowskich ruchów, których istotą jest poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości wzrostu. Mistrzowskie ruchy składają się na pięć mistrzowskich strategii:

  • Podnoszenie wartości firmy w oczach klientów
  • Doskonalenie oferty
  • Poprawianie parametrów świadczących o sytuacji firmy
  • Wykorzystywanie zmian w otoczeniu
  • Wchodzenie na nowe rynki

 

Niełatwo jest dołączyć do grona mistrzów rynku. Aby to osiągnąć, musisz skoncentrować się na sprawach najważniejszych z punktu widzenia strategii firmy i być przygotowanym na dużo ciężkiej pracy. Rita Gunther McGrath i Ian C. MacMillan ułatwią Ci to zadanie. Jednak sukces zależy od Ciebie, Twojej wiedzy i determinacji w obmyślaniu i wdrażaniu mistrzowskiej strategii.

O autorach:
Rita Gunther McGrath jest profesorem zarządzania w Columbia Business School.
Ian C. MacMillan ma w dziedzinie zarządzania tytuł profesorski Fred Sullivan Professor i zajmuje się pracą naukową w Wharton School na uniwersytecie w Pensylwanii.

Rozdział 1. Strategie mistrzów rynku (9)

Rozdział 2. Transformacja doświadczenia klientów (23)

Rozdział 3. Doskonalenie oferty (47)

Rozdział 4. Redefiniowanie kluczowych parametrów (83)

Rozdział 5. Wykorzystywanie zmian w otoczeniu (121)

Rozdział 6. Wchodzenie na nowe rynki (155)

Rozdział 7. Wykonanie mistrzowskich strategii (187)

Rozdział 8. Studium przypadku (209)

Dodatek A 40 mistrzowskich ruchów - odkrywcze pytania (227)

Skorowidz (245)

Format: B5, stron: 256 oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022