ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KSIĄŻECZKA ZDROWIA COPYWRITERA


TOMASZEWSKI A.

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 37.00 Twoja cena  35,15 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zdrowe podejście i świeże spojrzenie na pracę w polskiej reklamie

  • Od kuchni: jak wygląda codzienna praca w agencji reklamowej
  • Najpierw myślenie, później wymyślanie: jak powstaje reklama
  • Nie taka reklama straszna: jak przetrwać w agencji reklamowej

Do kogo adresowana jest ta książka?

Zarówno doświadczeni pracownicy agencji reklamowych, jak i nowicjusze znajdą w niej coś dla siebie. Jeśli pracujesz w branży, zapewne czytając tę książkę, z uśmiechem zapytasz: "Skąd ja to znam?". Natomiast jeśli dopiero zamierzasz rozpocząć pracę w reklamie, "Książeczka zdrowia copywritera" przybliży Ci agencyjną rzeczywistość i dostarczy kilku wskazówek, które ułatwią pierwsze kroki w branży -- oraz pozwolą przetrwać.

Reklama od kulis

Nie wystarczy mieć lekkie pióro i sypać pomysłami jak z rękawa. Entuzjazm i kreatywność to bardzo wiele, ale wciąż za mało. Pomysł musi pasować do założeń kampanii i wymagań klienta. Trzeba go przykroić do potrzeb, oczekiwań i finansowych możliwości zleceniodawcy. Spokojnie i bez emocji. Bo opanowanie to bardzo ważna cecha dobrego copywritera. Daje mu pewność, że może stworzyć skuteczną reklamę o dowolnej porze i nie popaść przy tym w zgubną rutynę.

"Książeczka zdrowia copywritera" przedstawia prawdziwe warunki pracy w polskiej reklamie. Autor opisuje proces rekrutacji, przybliża branżowy żargon i zdradza triki, dzięki którym życie w agencji staje się odrobinę łatwiejsze. Jeśli chcesz wiedzieć, ile wysiłku pochłania opracowanie sensownej koncepcji reklamy i jak naprawdę rodzą się "nowe, wspaniałe kampanie", przeczytaj tę książkę.


Spis treści

Wstęp

Część pierwsza: diagnoza

Początki
Wiem, co chcę robić
Kierunek - reklama!
Emigracja
Bagnet na broń!
...zostałem copywriterem!

Część druga: układ wewnętrzny

Agencja reklamowa
Czym zajmuje się copywriter?
Tworzenie reklam
Mam świetny pomysł...
Rekrutacje, rozstania i powroty
Umowa o dzieło - nasza słodka tajemnica
Praca do zwycięstwa
Prezentacja na poniedziałek
Przetargi
Język reklamy
Skoki w bok
Nie znasz dnia ani godziny
Tak trzeba!
Ale za to niedziela...
Gdy łączą się dwie agencje...
Bo to Polska właśnie... w Afryce
22 zalecenia dla skutecznego (i zdrowego) accounta
Te typy tak mają

Część trzecia: wykaz dolegliwości

WIĘKSZE logo, proszę
Logo w .ppt
Call to action!
Wiem lepiej i tyle
Szklana góra
Trochę inny świat
Bujanie się z parasolem
Żeby brzmiało podobnie do...
Ma być i t...yle!
Koń by się uśmiał
Na zdrowie!
Zabawa na całego
Konsumencie, szczerość nie popłaca
Właśnie stoimy w korku
Ale przecież klient powiedział...
Team (nie)dedykowany
Na zakończenie... wyzdrowienie
Dziś...
Co warto przeczytać?

Słowniczek podstawowych pojęć reklamowych

Skorowidz

115 stron, format: 122x194, twarda oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022