ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 39.90 37,91   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MEDIOZNAWSTWO TEKSTY, INSTYTUCJE I ODBIORCY


TAYLOR L. WILLIS A.

wydawnictwo: WYD. UNIW. JAGIELL. , rok wydania 2006, wydanie I

cena netto: 39.90 Twoja cena  37,91 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Książka stanowi obszerne i przystępne wprowadzenie do zagadnień medioznawstwa. Podręcznik, autorstwa dwóch bardzo doświadczonych wykładowców, poświęcony jest medialnym tekstom, instytucjom oraz relacjom media-odbiorcy.

Autorzy proponują wiele różnorodnych narzędzi służących do analizy tekstu, które studenci mogą wykorzystać do odczytywania różnych treści medialnych. Omawiają pracę instytucji tworzących teksty dla mediów oraz przedstawiają podejście krytyczne, pozwalające lepiej zrozumieć przemysł medialny. Prezentują także niektóre spośród najważniejszych debat dotyczących instytucji medialnych. W części poświęconej odbiorcom książka przybliża wiele rozmaitych koncepcji audytorów medialnych oraz dyskusji na temat mediów i ich konsumpcji.

Każdy rozdział kończą wskazówki i zadania, które mają zachęcić studentów do stosowania zaprezentowanego w podręczniku krytycznego podejścia do tematu, a dzięki temu do rozwijania zdobytej wiedzy. Ostatnia część przedstawia zbiór technik i analiz przypadków związanych z rozmaitymi metodami badawczymi.

"Ta przejrzyście i przystępnie napisana książka, która koncentruje się na zagadnieniach związanych z tekstami, instytucjami i odbiorcami, dostarcza studentom medioznawstwa bardzo użytecznego przeglądu zagadnień wprowadzającego w arkana tej dziedziny."
Dr Raymond Boyle, Wydział Filmoznawstwa i Medioznawstwa Uniwersytetu w Stirling


Lisa Taylor jest starszym wykładowcą medioznawstwa i kulturoznawstwa na Uniwersytecie w Wolverhampton. Ma bogate doświadczenie w nauczaniu tego przedmiotu zarówno na studiach wyższych, jak i podyplomowych. Obecnie zajmuje się badaniami nad kulturową przestrzenią ogrodów.

Andy Willis jest wykładowcą mediów i prezentacji scenicznych na Uniwersytecie w Salford. Ma duże doświadczenie jako wykładowca zarówno na studiach wyższych, jak i podyplomowych; pełnił także funkcję głównego egzaminatora w ramach AEB A-level Media Studies. Kończy książkę poświęconą amerykańskiemu kinu sztuk walki i redaguje zbiór esejów poświęconych gwiazdom filmowym.

276 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022