Książka Nie! dostarcza narzędzi do skutecznego odmawiania. Dowiemy
się z niej, w jaki sposób:
- ponownie wprowadzić słowo "nie" do naszego słownictwa bez ryzyka utraty
przyjaciół, rodziny i pracy,
- przeprowadzić samoocenę odmawiania,
- odmawiać z zastosowaniem modelu odmawiania,
- stosować słowo "nie" do ochrony naszego czasu, pieniędzy, dzieci,
zdrowia, dobrego samopoczucia i życia,
- nauczyć się zwrotów i sposobów odmawiania przydatnych w podejmowaniu decyzji w
różnych sytuacjach.
Czy możesz przysiąc samemu sobie, że będziesz twardy i nie ulegniesz
nierozsądnym żądaniom, "tchórząc" przed podjęciem ważnej decyzji? Jeżeli
obawiasz się, czy powiedzenie "nie" spowoduje niesnaski wśród przyjaciół,
rodziny czy kolegów z pracy, możesz być mile zaskoczony, dowiadując się, że
słowo to może być efektywną odpowiedzią umożliwiającą kontrolę sytuacji - nie
sprawiając, że staniesz się osobą nie lubianą w towarzystwie.
"Odpowiadam tak! nowej książce Jany Kemp o odmawianiu. Poznaj
pozytywną siłę tego słowa i odzyskaj swoje życie".
dr Bob Nelson, autor 1001 Ways to Reward Employees
"Ważna umiejętność odmawiania w miejscu pracy - wobec nierozsądnych
żądań i terminów, złej jakości pracy, wątpliwych zachowań - jest sztuką
zanikającą. Menadżerowie oraz inni profesjonaliści powinni nauczyć się skutecznie
odmawiać, aby zapewnić sobie punkt odniesienia do powiedzenia tak, kiedy
zaistnieje taka potrzeba. Lekcje odmawiania pani Kemp są proste i kluczowe dla
wszystkich osób czynnych zawodowo".
Terri Timberman, AMI Semiconductor, Inc.
"Książka ta jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto pragnie odzyskać
kontrolę nad swoim życiem i czasem. Ćwiczenia i samooceny są bardzo
przydatne i można je od razu zastosować w celu zapewnienia sobie sukcesów
i szczęścia".
Richard Chang, dyrektor generalny Richard Chang Associates, Inc.;
autor książek The Passion Plan oraz The Passion Plan at Work
"Książka Nie! wpłynęła na moje życie osobiste i zawodowe
dzięki wspaniałym wskazówkom, które pomagają osiągnąć większą skuteczność
działania i podejmowania decyzji. Koniec z krygowaniem się, nadszedł czas na
stanowczość i pewność siebie. Cóż za różnica!"
Mary Murray, prezes i założycielka Make A Place Toys
Jana M. Kemp jest właścicielką firmy Meeting & Management
Essentials, która zajmuje się szkoleniami z zakresu doskonalenia procesu
podejmowania decyzji, prowadzenia spotkań i zarządzania czasem dla osób prywatnych
i organizacji. Była publikowana i cytowana w Sales and Marketing
Management, USA Today, Success oraz w innych czasopismach. Ponadto
wykorzystuje swoje umiejętności służąc pierwszą kadencję w Izbie
Reprezentantów w Idaho. Mieszka w Boise w Idaho.
264 strony, format 145/205, oprawa miękka ze skrzydełkami