ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 42.60 40,47   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

S.O.S. PREZENTACJA


WISKUP M.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 42.60 Twoja cena  40,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nie martw się... zabłyśnij!

W tej książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zamienić swoją następną prezentację w spektakularny sukces - nawet, jeśli sama myśl o tym, że masz stanąć przed publicznością przyprawia cię o drżenie.

W "S.O.S - Prezentacja!" znany specjalista ds. komunikacji, Mark Wiskup, opisuje, w jaki sposób szybko, zwięźle i dobrze się przy tym bawiąc (tak, tak!) możesz sprzedać swoje pomysły każdej publiczności.

Dzięki tej pełnej unikalnych wskazówek książce, przedstawiającej dziewięć łatwych i "bezbolesnych" kroków, które uczynią z ciebie wspaniałego mówcę, dowiesz się:

- jak opracować "Power Sound Bite" (krótkie, mocne wyrażenie), przyciągające uwagę słuchaczy i ogniskujące twoją wypowiedź.
- jak optymalnie wykorzystać program PowerPoint - omijając jego pułapki
- jak unikać pozornie nieszkodliwych słów i zwrotów, które mogą zwrócić publiczność przeciwko tobie
- jak zakończyć wypowiedź powalającym ich na kolana "Mocnym Zakończeniem"
- jak wygrać bitwę pytań i odpowiedzi, poradzić sobie z najbardziej kłopotliwymi pytaniami i "najtrudniejszymi" słuchaczami.

"Czy to w przypadku składania ofert potencjalnym klientom, rozmów biznesowych, czy prowadzenia firmy - najlepszym rozwiązaniem jest mówienie wprost. S.O.S - Prezentacja! wskaże ci właściwą drogę"

- Tony DiBenedetto, prezes Tribridge, Inc.

"Lekka, napisana z poczuciem humoru i bardzo pomocna książka dla każdego, kto pragnie stać się lepszym mówcą"

- Barry M. Alpert, dyrektor zarządzający w Raymond James & Associates, Inc., bankowość inwestycyjna


Mark Wiskup jest zawodowym instruktorem ds. komunikacji i prezesem Wiskup Communications. Podróżuje dużo po kraju, pracując z pracownikami szczebla kierowniczego, menedżerami, zespołami ds. sprzedaży i personelem obsługi klienta. Jest prezenterem telewizyjnym i właścicielem przedsiębiorstwa produkcji medialnych. Posiada dyplomy UCLA (University of California, Los Angeles) i Northwestern University. Wraz ze swą żoną, Renee, mieszka w Tampa na Florydzie. Szczyci się, że jest ojcem dwójki dzieci, oraz tym, że był kierowcą Iana Andersona i zespołu rockowego Jethro Tull.


Spis treści:

Wstęp: Zmierzasz we właściwym kierunku
1. Lęk jest dobrą rzeczą - pomoże ci stać się dobrym mówcą
2. Jedna publiczność, jeden "power sound bite" - i każdy wygrywa
3. Jak z dobrej prezentacji zrobić świetną: Naucz się opowiadać historie
4. Zabłyśnij na wejściu (możesz przeskoczyć kiepski start)
5. PowerPoint nie zanudza publiczności, kiepscy mówcy - owszem (wszystko, o co cię proszę, to żebyś dał PowerPointowi szansę)
6. Liczby nie są twoimi przyjaciółmi - używaj ich oszczędnie
7. Kumple nie pozwalają kumplom mówić "zasadniczo" - wyeliminuj zwroty, które osłabiają kontakt
8. Imponujący finisz: Twoje mocne zakończenie, zwycięska bitwa pytań i odpowiedzi i przyjmowanie wyrazów uznania
9. Jesteś gotów, by zabłysnąć: Fazy przygotowania twojej prezentacji
Zakończenie
O autorze


236 stron, miękka oprawa ze skrzydełkami

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022