ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ROZBITE OKNA, ROZBITA FIRMA. O SKROMNYCH ŚRODKACH I WSPANIAŁYCH EFEKT


LEVINE M.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 42.60 Twoja cena  40,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Michael Levine pokazuje w swej niezwykle praktycznej książce, że jeśli firma ma przetrwać i rozkwitać, jej menedżerowie muszą się zatroszczyć o wszystkie najdrobniejsze szczegóły - tytułowe "rozbite okna". Ich zaniedbanie może doprowadzić - i często rzeczywiście prowadzi - do katastrofy.

Psychologowie społeczni i urzędnicy odpowiedzialni za egzekwowanie prawa zgodnie twierdzą, że jeżeli nie naprawi się rozbitego okna w jakimś budynku, wkrótce zostaną rozbite wszystkie pozostałe, a w ostatecznym rachunku dojdzie do degradacji całej okolicy. Levine błyskotliwie odnosi tę samą teorię do świata działalności gospodarczej - jeśli nie zadbamy o szczegóły, przekonamy się wkrótce, że firma będzie musiała ogłosić bankructwo. Książka zawiera aktualne przykłady firm, które dobrze sobie z tym radziły, oraz innych, w których rozbitych okien jest aż za wiele:

Kierownictwo linii lotniczych JetBlue zdało sobie sprawę, że trzeba dać pasażerom to, czego naprawdę chcą (skórzane fotele, telewizor przy każdym miejscu itd.), gdyż drobiazgi te stanowią prawdziwy klucz do sukcesu.

Przeglądarka Google dzięki swej nadzwyczajnej i niezawodnej dostępności mogła się wybić ponad cały tłum podobnych serwisów internetowych.

Sieć McDonald's utraciła czołową pozycję w branży barów szybkiej obsługi, gdy niechlujne sale i brudne toalety zaczęły odstraszać klientów.

Sieć handlowa Kmart zniechęciła swych lojalnych klientów, podejmując próbę pośpiesznego przejścia ku górnej części rynku.

Najważniejsze zaś, że Michael Levine wyjaśnia w swojej książce, co trzeba zrobić, aby szybko zastosować w firmie te drobne środki zaradcze, które mogą przynieść najwspanialsze efekty.


Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział l. Rozbite okna w firmie

Rozdział 2. Czy da się uratować McDonald's?

Rozdział 3. Obsesja i kompulsja

Rozdział 4. Jak upadła potęga

Rozdział 5. Oczekiwania a rzeczywistość

Rozdział 6. Marki i rozbite okna

Rozdział 7. Pracownik jako rozbite okno

Rozdział 8. Dlaczego pączki Krispy Kreme są lepsze niż pączki Dunkin' Donuts (i na odwrót)?

Rozdział 9. Latać jakim niebem?

Rozdział 10. Zrobić, jak należy

Rozdział 11. Pogooglujmy!

Rozdział 12. Rozbite okna w Sieci

Rozdział 13. Pies podwórzowy: opinia publiczna

Rozdział 14. Najgroźniejsze rozbite okno

Rozdział 15. Ile zależy od pianisty?

Rozdział 16. Rozbite okna bez budynku

Rozdział 17. Wnioski praktyczne

Deklaracja w sprawie rozbitych okien

223 strony, miękka oprawa ze skrzydełkami

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022