Czego właściwie o sukcesie może nas nauczyć człowiek, który urodził się
sto dwadzieścia lat temu? Jakim cudem człowiek starszy o dwadzieścia pięć lat od forda
T może rzucić światło na sposoby dochodzenia do sukcesu we współczesnym
świecie?
Miliony ludzi, dążąc do jego osiągnięcia opierały się na teoriach Hilla
zawartych w jego książkach i niezliczonych artykułach pomieszczonych na łamach
renomowanych czasopism głównie Chicago i Nowego Jorku. Niektóre z tych pism
współredagował.
Nie ma wątpliwości, że nie brakowało mu czytelników i słuchaczy i że dostarczał
im dużo materiałów do przemyślenia. Ale wydajność Hilla jest po prostu oznaką
wpływu, jaki wywierał, a nie jego przyczyną. Nie przestawał pisać, bo ludzie ciągle
chcieli się czegoś od niego uczyć. Podstawę jego bogatej wiedzy stanowiły długie,
wnikliwe badania. Przeprowadzał wywiady z ludźmi, którzy zmienili świat, którzy - jak
powszechnie przyznawano - osiągnęli to, czego pragnęli. Spotykał jednak dużo więcej
ludzi, którym nie udało się zrobić tego, co zamierzali. I z życia jednych i drugich,
ludzi sukcesu i nieudaczników, wydestylował filozofię sukcesu opartą na zrozumieniu
natury ludzkiej.
Książka ta przedstawia w niezwykle skondensowanej formie siedemnaście czynników, na
podstawie których opracowana została filozofia sukcesu Napoleona Hilla.
W tym wydaniu "Drabiny do sukcesu" zamieszczono obszerne fragmenty
pierwotnego tekstu i przedstawiono je ze współczesnym komentarzem potwierdzającym
ponadczasowość i uniwersalność idei i koncepcji Hilla.
Aby książka mogła osiągnąć dodatkowo walor aktualności wyposażono ją w tzw.
studia przypadków przywołane ze współczesnego świata biznesu.
211 stron, miękka oprawa