W książce czytelnik znajdzie informacje na temat nowego usytuowania mediów
publicznych i komercyjnych w Polsce.
Media w dzisiejszym świecie stały się potęgą. Niegdyś nazywane czwartą władzą,
powoli stają się pierwszą. Mogą nie tylko informować o wydarzeniach, ale wydarzenia
te kreować.
Publikacja ukazała się w serii "Edukacja medialna".
"Tytuł niniejszej publikacji Media w Polsce. Pierwsza władza IV RP? powoli staje
się uzasadniony, gdyż zarówno politycy, jak i sami ludzie mediów, chętnie przypisują
mediom rangę pierwszej władzy. Czy jest to jedynie figura stylistyczna czy trwała
wartość - odpowiedzi niechaj poszukują sami Czytelnicy, którym przedstawiamy zbiór
tekstów wytrawnych medioznawców, politologów, socjologów i kulturoznawców, którzy
polem swoich badań uczynili media".
z Wprowadzenia
prof. dr hab. Marek Sokołowski, Katedra Socjologii, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
444 stron, format: 14.0x27.0cm, oprawa kartonowa foliowana