ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MASS MEDIA


SORIN P.

wydawnictwo: ASTRUM , rok wydania 2001, wydanie I

cena netto: 33.00 Twoja cena  31,35 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wszyscy dokładnie znamy prasę, radio, telewizję, kino i plakat jako główne źródła informacji i rozrywki. Jaką rolę odgrywają w naszym życiu? W jaki sposób akceptujemy lub odrzucamy to, co mają nam do powiedzenia? Jak dalece próbują wpływać na nasz sposób myślenia? W niniejszej książce autor analizuje cały "system" informacyjny i rozrywkowy. Próbuje określić warunki i wymagania konieczne do przeprowadzenia badań na temat mediów i różnych ich zastosowań w społeczeństwach. Bada, w jaki sposób powstaje i rozwija się publiczność, ocenia gusty i upodobania oraz analizuje niektóre z ważniejszych technicznych zmian, jakie miały miejsce w naszym stuleciu. Rozważa również rolę mediów w rozrywce i informacji oraz rozpatruje, jak rozwijają się imperia mediów. Podręcznik ten, napisany żywym, ciekawym i dostępnym językiem, powstał z myślą o studentach socjologii i nauk pokrewnych, o osobach profesjonalnie zajmujących się środkami masowego przekazu oraz o wszystkich, których mass media interesują jako zjawisko kulturowe i socjologiczne. Pierre Sorlin - profesor socjologii komunikowania audiowizualnego na Uniwersytecie Paryskim III.

248 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022