Wszyscy musimy radzić sobie z ogromem obowiązków, zadań i wyzwań, jakie
stawia życie. Mamy przy tym poczucie, że powinniśmy być świetnie zorganizowani i
odnosić sukcesy na każdym polu. Jest to jednak niezmiernie trudne - musimy dokonywać
wyborów i ustanawiać priorytety. I tu okazuje się, że umiejętność porządkowania
spraw to nie lada sztuka.
Autorzy pokazują, jak dzielić sprawy na naprawdę ważne i takie, które można
pominąć.
Uświadamiają nam, że nie chodzi o to, by robić więcej w krótszym czasie i
być niewolnikiem zegara i terminarzy. Oferują za to nowoczesny sposób zarządzania
czasem, który pozwala ujrzeć życie jako harmonijną całość.
Książka ta stanowi nieocenioną pomoc zarówno dla zapracowanych biznesmenów, jak i dla
wszystkich, którzy chcą wieść bardziej satysfakcjonujące życie.
Spis treści:
Podziękowania
Wstęp
CZĘŚĆ PIERWSZA
ZEGAREK I KOMPAS
Rozdział 1. Ile osób na łożu śmierci żałowałoby, że nie
spędzało więcej czasu w biurze?
Rozdział 2. Uzależnienie od spraw pilnych
Rozdział 3. Żyć, kochać, uczyć się i tworzyć trwałe dzieła
CZĘŚĆ DRUGA
NAJWAŻNIEJSZE, BY NAJWAŻNIEJSZE BYŁO NAJWAŻNIEJSZE
Rozdział 4. Porządkowanie ćwiartki II: rzeczy najważniejsze na
pierwszym miejscu
Rozdział 5. Pasja zawarta w wizji
Rozdział 6. Równowaga ról
Rozdział 7. Siła celów
Rozdział 8. Perspektywa tygodnia
Rozdział 9. Spójność wewnętrzna w chwili wyboru
Rozdział 10. Czerpanie nauki z życia
CZĘŚĆ TRZECIA
SYNERGIA WSPÓŁZALEŻNOŚCI
Rozdział 11. Sfera współzależności
Rozdział 12. Razem róbmy najpierw rzeczy najważniejsze
Rozdział 13. Powierzanie odpowiedzialności "od wewnątrz na zewnątrz"
CZĘŚĆ CZWARTA
SIŁA I SPOKÓJ ŻYCIA SKONCENTROWANEGO NA ZASADACH
Rozdział 14. Od zarządzania czasem do przewodzenia samemu sobie
Rozdział 15. Rezultaty zapewniające spokój
Epilog
Dodatek A. Arkusz deklaracji misji
Dodatek B. Przegląd literatury z zakresu zarządzania czasem
Bibliografia
Indeks tematyczny
Indeks
424 strony, format: 15.0x22.0 cm, miękka oprawa