ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MASS MEDIA


WIMMER R.D. DOMINICK J.R.

wydawnictwo: WYD UJ , rok wydania 2008, wydanie I

cena netto: 79.00 Twoja cena  75,05 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy metod badań ilościowych i jakościowych, ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują na znaczenie etyki jako podstawy badań - jak również ryzyka związanego z maskowaniem i mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach, literaturze i Internecie - oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów.


Roger D. Wimmer (Ph.D., Bowling Green State University) jest założycielem Wimmer Research, firmy prowadzącej badania mass mediów.

Joseph R. Dominick (Ph.D., Michigan State University) jest profesorem w College of Journalism and Mass Communication na University of Georgia. Autor wielu książek; opublikował też liczne artykuły w czasopismach zajmujących się komunikacją, mediami, reklamą i teorią badań.


Jest to bezsprzecznie najlepsza na rynku książka dla tych, którzy chcą się nauczyć, jak prowadzić badania w telekomunikacji.
John Wright, University of Florida

Jedna z najbardziej rzetelnych i autorytatywnych książek z dziedziny metodologii badań, odnosząca się wyłącznie do komunikowania masowego.
Shuhua Zhou, University of Alabama

656 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022