W książce Mass media. Metody badań autorzy przedstawiają zrozumiałe wyjaśnienia
metod i narzędzi używanych do prowadzenia efektywnych badań. Opisują różne typy
metod badań ilościowych i jakościowych, ich wady i zalety oraz metodologię. Wskazują
na znaczenie etyki jako podstawy badań - jak również ryzyka związanego z maskowaniem i
mistyfikacją. Uczą, jak wyszukiwać potrzebne informacje w magazynach, czasopismach,
literaturze i Internecie - oraz jak oceniać rzetelność tych danych. Mając zaś
świadomość stale narastającego bogactwa materiałów dostępnych w sieci, autorzy
podają wiele adresów stron internetowych pomocnych w efektywnych badaniach mass mediów.
Roger D. Wimmer (Ph.D., Bowling Green State University) jest
założycielem Wimmer Research, firmy prowadzącej badania mass mediów.
Joseph R. Dominick (Ph.D., Michigan State University) jest profesorem w
College of Journalism and Mass Communication na University of Georgia. Autor wielu
książek; opublikował też liczne artykuły w czasopismach zajmujących się
komunikacją, mediami, reklamą i teorią badań.
Jest to bezsprzecznie najlepsza na rynku książka dla tych, którzy chcą się
nauczyć, jak prowadzić badania w telekomunikacji.
John Wright, University of Florida
Jedna z najbardziej rzetelnych i autorytatywnych książek z dziedziny metodologii badań,
odnosząca się wyłącznie do komunikowania masowego.
Shuhua Zhou, University of Alabama
656 stron, B5, miękka oprawa